Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Η ΣΚΑΠΑΝΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ

Στους δρομους της ΠΛΑΚΑΣ που συνδεονται με την Λεωφορο Βασιλισσης Αμαλιας στην Περιοχη του Ολυμπιειου, γινονται εδω και μερες (παραμονες εορτων) ταχυτατα εργα για την τοποθετηση σωληνωσεων Φυσικου Αεριου. Πεζοδρομια εσπασαν, η ασφαλτος ανασκαφτηκε, ο τοπος γεμισε λασπη και χωματα, τσαπατσουλια, βρωμια και το συνηθες σκηνικο των "εργων" οπως εκτελουνται στην Πατριδα μας. Το χυδαιο ειναι οτι ολα αυτα τα εργα δεν γινονται για το κοινο οφελος του Ελληνικου Λαου, αλλα για το συμφερον Εταιρειων Παγκοσμιας βασης (μεγαλυτερες των...πολυεθνικων) . Τα εργα αυτα ειναι δικτυα για την κατασκευη των οποιων επιβαρυνεται ο Ελληνικος Λαος, για να εξασφαλιζουν στις Μετα-Πολυεθνικες Εταιρειες - Παγκοσμια Μονοπωλεια, την διανομη του μονοπωλειακου τους προιοντος, η υπηρεσιας, εξασφαλιζοντας ετσι την διεθνη εξουσια πανω στους Λαους, και συγκεκριμενα στον Ελληνικο, μεσα απο την απ ευθειας εξαρτηση του απο το οικονομικο συστημα αλλα και απο το συστημα δικτυων διανομης που ο ιδιος πληρωνει να κατασκευαστουν. Αυτες οι βαθυτερες σκεψεις και αναλυσεις κεντριστηκαν απο το "εργοταξιακο" σκηνικο (Φωτο 7) που κυκλωσε της μερες αυτες με θορυβο και λασπη τα γραφεια του Ιδρυματος Ελληνισμου και τις εισοδους και εξοδους της Πλακας προς το Ολυμπιειον. Χαρακτηριστικο οτι τα οδοστρωματα που ανασκαφτηκαν και τα πεζοδρομια που σπαστηκαν, βουλωθηκαν οπως οπως με το υλικο που υπηρχε ηδη και χωρις να ανακατασκευασθουν τα ηδη ταλαιπωρημενα και επικινδυνα πεζοδρομια εκει που περνανε χιλιαδες επισκεπτες για να οδευσουν προς την Ακροπολη (Οδ. Λυσικρατους, οδ Γκουρα, Πλατεια Φιλομουσου Εταιρειας κ.α.), που σηματοδοτει οτι τα εργα δεν γινονται για την Ελλαδα και τους Ελληνες αλλα ΜΟΝΟ για την εξυπηρετηση των Μετα-πολυεθνικων Εταιρειων της Παγκοσμιοποιησης.

Ο ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟΣ ΕΚΣΚΑΦΕΑΣ
Φερνει την Αρχαιολογικη Σκαπανη

Ως συνηθως, οι συνανθρωποι μας που βρισκονται σε πολυ χαμηλο επιπεδο λογικης και συναισθηματικης νοημοσυνης αντιλαμβανονται μονο το κυνηγητο του χρηματος και της ηδονης στην ευτελη εκδοχη της, εχοντας ενστερνισθει εναν ευκαιριακο χαρακτηρα ζωης, που εξατμιζεται και χανεται στο μηδεν και το τιποτα με το τελος καθε πραξης.
Τετοιες νοοτροπιες απεχουν πολυ απο τον σεβασμο στην Πολιτιστικη κληρονομια της Ελλαδας μας, καθοτι δεν εχουν την ικανοτητα να αντιληφθουν την υπαρξη "κοινου αγαθου", ουτε και αυτης ταυτης της οφελειμιστικης και χρηστικης σημασιας του Πολιτισμου, η των αξιων αλλα και των απλων πληροφοριων η της επιστημονικης συνεισφορας προς την ανθρωποτητα αλλα και την δικη τους ζωη, ευρηματα αρχαιολικα.
Επι μερες ειδαμε στην οδο Λυσικρατους να ανοιγονται χαντακια για τις γελοιες πλαστικες σωληνες του δικτυου, αποκαλυπτοντας και σπαζοντας τα μαρμαρα που αποκαλυπτε κατω απο την Ακροπολη. Αληθεια ποια δυναμη χειραγωγησε την εκδοση αδειας για την κατασκευη δικτυων στην περιοχη, οπου μετα βεβαιοτητος υπαρχουν αρχαια σε 1 - 2 μετρα απο την επιφανεια του οδοστρωματος???.
.
Τελικα, η εργολαβια που θα ακουγε σε ενα οποιοδηποτε κακοηχο ονομα, οπως "βυντζουλας", "μια κι οξω" και κατι αναλογου αισθητικης και ποιοτητας ευαισθησιας..... εφερε στον τοπο την "αρχαιολογικη σκαπανη" (φωτο 1 και 2) . Πρωι της Τριτης 14 Δεκεμβριου 2010 Αρχαιολογος της Αρχαιολογικης Υπηρεσιας, επαιρνε φωτογραφιες ενω ενας αλλος εργαζομενος (φωτο 1 και 2) επιμελειτο του εργου με τα εργαλεια της Αρχαιολογικης ανασκαφης.
.
Τα ευρυματα εντοπισθηκαν στην εξοδο της οδου Γκουρα προς την Λεωφ. Βασιλ. Αμαλιας (φωτο 6) . Εχει αποκαλυφθει ενα κτισμα (φωτο 4-5-6) το οποιο αναμενει την αξιολογηση και αξιοποιηση του απο τους Αρχαιολογους.
.
Η αξεστη εποχη μας εχει την χυδαια απλοποιητικη αντιληψη οτι καθε παλιο ειναι αχρηστο και καθε νεο βωμος θαμβους τον οποιο πρεπει να προσκυνουμε χωρις αντιρρηση. Ακριβως βεβαια αυτη η νοοτροπια εκανε την εποχη αξεστη και ευτελη, και δημιουργησε μια πραγματικοτητα με καποιους συναθρωπους μας αξεστους και ευτελεις τους ιδιους, και μετετρεψε την εννοια της συλλογικης ηγεσιας και του Πολιτικου οντος, σε εξουσια των ευτελων ολιγων επι των πολλων αξιολογων σκλαβων.


Φωτο 1 (κατωθι)Φωτο 2 (κατωθι)



Φωτο 3 (κατωθι)

ΦΩτο 4 (κατωθι)

φωτο 5 (κατωθι)

ΦΩτο 6 (κατωθι)

ΦΩτο 7 (Κατωθι)

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ


Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
ειναι απο τα παλαιοτερα και εγκυροτερα πνευματικα σωματεια της Ελλαδας.
Καθε Χρονο απονεμει βραβεια Κριτικων Θεατρου και Μουσικης



<>

Εφετος (κατω) την Πεμπτη 9 Δεκεμβριου 2010

Η Ενωση Ελληνων Θεατρικων και Μουσικων Κριτικων
οργανωσε στο Πολιτιστικο Κεντρο του Δημου Αθηναιων
μια εκθεση που παρουσιαζει την δημιουργια και την προσφορα της απο το 1928-2010






<>


Στη Μακρα πορεια του Ελληνικου Πολιτισμου και του ιδιαιτρρου Χωρου του Θεατρου και της Μουσικης, αναμεσα στις σημαντικες συνεισφορες στην Δημιουργια Πολιτισμου ηταν και εκεινη του Περσεα Αθηναιου ενας Μεγαλος Αριθμος απο το Εργο Θεατρικης και Μουσικης Κριτικης που δημιουργησε ευρισκεται ηδη ψηφιοποιημενο απο το Εθνικο Θεατρο και το Κρατικο Θεατρο Βορειου Ελλαδος.


Το Θεατρο Ηρωδου Αττικου υπηρξε παντα χωρος διδασκαλιας θεατρου και Μουσικης για τον Ελληνικο Λαο.. Η Κριτικη του Θεατρου και της Μουσικης εινιαι μερος της Θεατρικης Δημιουργιας και Διδασκαλιας.
Σειρα Πρωτη απο δεξια Προς τα Αριστερα : Ο Περσευς Αθηναιος, Ο Κωστας Χαραλαμπιδης, η Συζυγος του Αλκιβιαδη Μαργαριτη Λιλη, Ο Αλκιβοαδης Μαργαριτης.
Σειρα Δευτερη : Οι κυριες Χαραλαμπιδη και Χαρουλα Αθηναιου

Ο Αλκιβιαδης Μαργαριτης και ο Περσεας Αθηναιος στο Μεγαρο Μουσικης Αθηνων
και οι Δυο Θεατρικοι και Μουσικοι Κριτικοι ειναι τωρα πια καπου στα αστερια.....


ΕΛΗΝΙΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ