Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ : ΑΝ Μ ΑΓΑΠΑΣ.......


Η Ελλαδα με την ομορφια της και τον Πολιτισμο της μας μυησε στον "ερωτα με το φως και την αληθεια"...... Ηταν οι αστερενιες βραδυες που μας μιλησαν ερωτικα στην ψυχη, ηταν η απεραντοσυνη της θαλασσας που μας καλεσε στο να οραματιζομαστε και να ονειρευομαστε, ηταν το καυτο καλοκαιριατικο μεσημερι που ο ηλιος χτυπουσε σμυλευοντας την πετρα που μας εδωσε την αισθηση του φωτος και της αληθειας πανω και περα απο τα γηινα, αλλα και την πιστη οτι καθε οντοτητα ακομα και η πετρα, μπορει με το φως να γινει...αξια!!!

Τουτη την ωρα, τουτος ο ερωτας, το φως η αληθεια, η ελλαδα δοκιμαζονται. Γιατι στους εκμαυλιστες "γιαλισε το κορμι της αγαπης μας", και θελουν και προσπαθουν απο καιρο οπως ολοι οι "προαγωγοι" να αλωσουν την ψυχη, να σκοτισουν την αληθεια και να αρπαξουν ως βιαστες το κορμι . Για την "υλικη" ελλαδα ενδιαφερονται. Οπως ολοι οι νταβατζιδες ενδιαφερονται για το υλικο οφελος που θα αποκομισουν απο την εκπορνευση μιας ομορφης κοπελας. Οφελη απο το κορμι της θελουν. Ευτελεις και αξεστοι οπως ειναι, δεν ενδιαφερονται για την ψυχη της Ελλαδας, για την οντολογικη της υποσταση. Στην καλυτερη περιπτωση δεν αντιλαμβανονται αυτες τις αξιες και στο "στανταρ" τις χλευαζουν.

Ολη η απατη, το φτιαχτο και πλαστο σεναριο περι δηθεν χρεους και κρισης, με σκοπο την "αρπαγη (του κορμιου) της Ελενης" εγινε. Την αρπαγη της υλικης υποστασης της Ελλαδας (φυσικος πλουτος, υποδομες). Και για να αρπαγει το κορμι και να εκπορνευθει, πρεπει πρωτα να αλωθει η αληθεια, η ψυχη και ο νους.

Και η Ελλαδα, σαν Κορη πληγωμενη μας λεει Αν μ αγαπας, σηκωσε με ξανα ψηλα στα αστερια...




Κυριακή 26 Ιουνίου 2011



εαν το "Δικαιο" ηταν η ισχυς
η αγαπη δεν θα ειχε καμια θεση σ αυτο τον κοσμο

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΙΚΑΕΙ. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΓΙΟΡΤΗ

Προσθήκη  εικόνας
Υπαρχουν δυναμεις που θελουν να "λερωσουν" τις ψυχες αυτου του λαου, που θελουν να φερουν την θληψη σε ενα λαο που λευτερωθηκε τραγουδωντας, που πεθαινει χορευοντας που ζει φιλοσοφοντας.

Κοντρα ομως σ αυτες τις δυναμεις της απατης και της τεχνιτης αποσυνθεσης. το Ελληνικο Καλοκαιρι μας φερνει πισω σε γνωριμα μερη της Ελλαδας και της ψυχης.

Αποψε Σαββατο 25 Ιουνιου, το Παναθηναικο Σταδιο γεμισε ελπιδα και ο ουρανος Πυροτεχνηματα. Μα πανω απο ολα, η ψυχη μας μεσα στον Ιουνιο ξεπερασε τον κλειο του κακου, και ορμησε στην αγκαλια της Ελλαδας, στα γνωριμα μερη που αγαπησαμε και που μας αγαπανε. Στην αγκαλια της Ελλαδας που ειναι για μας το κεντρο της γης, που ειμαστε για αυτην το κεντρο της γης.

Λυπουμεθα , κυριε και κυρια. "κακό", χασατε!!!

Αποψε γυρω απο το Παναθηναικο Σταδιο, τα παντα θυμιζαν Επιδαυρο. Η λεωφ. Αμαλιας απο την Αθανασιου Διακου , τους Στυλους του Ολυμπιου Διος και την Πυλη του Αδριανου, θυμιζε τον χωρο σταθμευσης της Επιδαυρου, οπου πανω απο 150 πουλμαν (βλ. φωτο) ειχαν γεμισει το χωρο.

Ατμοσφαιρα γιορτης. Συμφωνουμε, η κακοποιηση δεν μας αξιζει. Μας αξιζει μια ζωη που μας σεβεται, που μας αγαπα. Ακριβως οπως προσδιοριζει ο πολιτισμος μας και η οντολογικη υποσταση της μεγαλης αγαπης που λεγεται Ελλαδα.








ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ....καλο καλοκαιρι


Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΑΞΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ.


Tην Παρασκευη 24 Ιουνιου 2011, Η Διευθυνση Ευρωπαικης Ενωσης του Υπουργειου Πολιτισμου και ειδικωτερα το Πολιτιστικο Σημειο Επαφης της Ελλαδος, διοργανωσε με εξαιρετικη επιτυχια, ενημερωτικη Ημεριδα για το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 2007-2013".

Η Ημεριδα ειχε ουσιαστικο αποτελεσμα καθοτι υλοποιηθηκε σαν πραγματικο διδακτικο εργαλειο για να αυξησει τον αριθμο αλλα και την ικανοτητα φορεων να συνταξουν επιτυχημενες προτασεις χρηματοδοτησης δημιουργικων δρασεων στον Πολιτισμο ωστε να αντληθουν ποροι που ειναι ηδη διαθεσιμοι.
Αξιοσημειωτη ηταν η ουσιαστικη συζητηση που ακολουθησε τις εισηγησεις και η συνολικη αποτελεσματικοτητα της Ημεριδας.
Στην Ημεριδα συμμετειχε το Ιδρυμα Ελληνισμου δια του Προεδρου του Καθηγητη Ανδρεα Αθηναιου.

Η Ημεριδα κατεδειξε οτι Στην Ελλαδα υπαρχουν συνταρακτικα αξιοι ανθρωποι, Γυναικες και Ανδρες, με περιεχομενο, ηθος και ονειρο. Ειναι αυτοι που αποτελουν το αντιδοτο στην ευτελεια της εποχης, ειναι αυτοι που δινουν την εγγυηση, την διαβεβαιωση και την αισθηση οτι η εμπειρια της ευτελειας δεν ηταν παρα ενα κακο ονειρο, ενας εφιαλτης που παντα (ευτυχως) τελειωνει με το ξημερωμα της ΕΛΛΑΔΑΣ.

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

ΚΡΑΤΙΣΤΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ

ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ "ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΟ" ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ "ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ". ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΑΣ, ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ, Η ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΞΤΕ ΑΦΟΒΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ, ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΙΨΑ Η ΨΥΧΗ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΒΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΙΣΜΟ, ΤΙΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ.
ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟ "ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΘΥΜΙΚΟ" ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΟ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΑΓΝΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ.
ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΝΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ΣΑΣ ΟΝΕΙΡΑ, ENANTIO ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΣΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗ ΣΝΕΙΟΤΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΟΛΗ ΚΑΙ ΑΔΟΥΛΗ ΨΗΧΗ ΣΑΣ.
ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑΥΑΓΕΙΑ, ΠΟΥ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΚΥΝΙΚΟΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΙΜΗΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΓΙΝΕΤΕ "ΕΝΑΣ ΑΝΘΩΠΟΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ.
ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΑΦΟΒΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΟ ΦΩΣ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΠΕΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΘΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ. ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.
ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΩΜΙΣΟΥΝ, ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ , ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΤΟ ΕΜΕΙΣ , ΤΟ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ

Η εποχη μας, η εποχη του Αρμαγεδωνα, μεσω της διαστροφης της Εξουσιας. θελοντας να μετατρεψει τον Ανθρωπο σε Ατομο, σε ενα ανελευθερο ον παραδομενο στο θυμικο και τα ενστικτα του, μακρια απο ψυχη και συναισθηαμτικη νοημοσυνη, του φορει "στερεοτυπες συμπεριφoρες" τις οποιες τον κανει να πιστευει οτι ακολουθωντας τiς ως πιθηκος, ειναι ελευθερος. Ειναι δοκιμασμενη απο χρονια η συνταγη στη Δυση, οπου το περιεχομενο ζωης υποκατασταθηκε απο "τροπο ζωης" και η ελευθερια του Ανθρωπου εκφρασμενη με γνησιοτητα και αληθεια, φυλακιστηκε σε "στερεοτυπα προκατασκευασμενης συμπεριφορας" χειραγωγουμενης απο "πλυση εγκεφαλου" και πιεση με το εργαλειο του "πολιτικα ορθου", το οποιο καθοριζει τον Ανθρωπο ως λειτουργικη υποσταση συμπεριφορας και οχι ως οντολογικη υποσταση Αξιων, της οποιες οντας ουσσιαστικα ελευθερος, στηριζει, υπερασπιζει, εκφραζει αδεσμευτα, ιυσιαζεται για αυτες, ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
Παραδειγμα του ανωτερω (και σχετικο με το επομενο Αρθρο μας) οι "Χωρισμοι" παντα υπηρχαν, γινονταν ομως γιατι ΔΕΝ ΑΓΑΠΙΩΜΑΣΤΕ. Σημερα οι Ανθρωποι χωριζουν γιατι ΔΕΝ θελουν να αγαπηθουν, δεν μπορουν να αγαπηθουν, η τους επιβαλεται να χρησιμοποιουν ο ενας τον αλλο. ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ (το συτημα τους εχει διαμορφωσει συμπεριφορες ωστε να) ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΝ.
ΠΕΤΑΞΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΝ Η ΣΥΝΕΡΓΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΩΜΑΣΤΕ

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ:ΔΙΑΖΥΓΙΑ, ΧΩΡΙΣΜΟΙ, ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΕΣ "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ(?)", ΣΧΗΜΑΤΑ ΧΑΟΥΣ

Καθομαστε χθες βραδυ (Παρασκευη 17 Ιουνιου) με μια "εγκεφαλικη" συντροφια στο Καστελοριζο, και οι φιλοι μου εφεραν την συζητηση γυρω απο τα "ζευγαρια" (?) που ενω καποτε παντρευτηκαν απο ερωτα και ειπαν ο ενας στο αλλο "δεν μπορω να ζησω χωρις εσενα", καποια στιγμη "σφαχτηκαν", "βριστηκαν" και χωρισαν αφου εστω "μεταφορικα" ηρθαν στα χερια (αλλου εχει πεσει τουλαχιστον σπρωξιμο).
Το (τουλαχιστον σε πρωτη αναγνωση) αξιοπεριεργο ειναι οτι οι ανθρωποι αυτοι μπορει και να συζουσαν για πολλα χρονια, αλλα μολις παντρευτηκαν "συγκρουσθηκαν" και χωρισαν.
Ομως μια απλη αναλυση ευκολα εξηγει το δυσκολο αυτο θεμα. Δεν θα μεινουμε στην συνηθη απλοικη ερμηνεια που εξηγει τα παντα με το "ο ερωτας σβηνει, ερχεται η συνηθεια" κλπ γιατι προκειται για κατι πολυ βαθυτερο. Δεν θα προσθεταμε κατι στην αντιληψη του συρμου οτι το παθος και το "sex" καποια στιγμη θα κορεσθουν. Αυτο ισχυει στο μετρο που αφορα τις περιπτωσεις που οι ανθρωποι δενονται μονο σαρκικα (ποθος) και οχι συναισθηματικα, (αγαπη). Αυτο ισχυει οταν οι ανθρωποι μπερδευουν την αγαπη και τον ερωτα, με την ορμονικη - βιολογικη ελξη που σημαινει οτι η σχεση ειναι μονο χρησιμη για την παραγωγη και την ικανοποιηση αναγκων ηδονης. Δηλαδη η σχεση ειναι απλα μια μηχανιστικη σχεση "παροχης υπηρεσιων", μια ΧΡΗΣΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ. Χρηστικες ειναι και οι σχεσεις "συμφεροντων" οικονομικων η αλλων οφεληματων. Χρηστικες ακομη ειναι και οι σχεσεις ανωριμων η και ψυχιατρικα προβληματικων προσωπικοτητων, που παιζουν στο επιπεδο "ανασφαλεια" αναγκη αναζητησης αυτοπεποιθησης μεσα απο την "διεκδικηση" των αλλων για το ανασφαλες προσωπο η την απο αυτο συνεχη αρνηση η/και απορρηψη της πλευρας που το ανασφελες προσωπο θελει να διατηρει σε "χρηστικη ενεργεια". (Cock Teaser).
Στην Χρηστικη Σχεση "Κεντρο της Γης" , "Υπερτερο Αγαθο", ειναι το "εγω". Εδω το "αγαπη μου" δεν εχει θεση (εστω και εαν εκφερεται φωνητικα) γιατι δεν προκειται περι Ανθρωπου Αγαπημενου, αλλα για ΧΡΗΣΤΗ. (USER). Ο Χρηστης εχει μεταλαχθει απο Ανθρωπο σε ..Ατομο.
Οι Χρηστικες Σχεσεις ειναι σχεσεις: α) Εξουσιας β) Συναλλαγης γ) Ανταγωνισμου

Στην Χρηστικη Σχεση μπορει να βρισκονται και τα δυο μερη χωρις να το γνωριζουν συνειδητα, η ενα απο τα δυο μερη. Εαν το ενα απο τα δυο μερη ειναι με "σχεση Αγαπης" και το Αλλο με "χρηστικη σχεση" τοτε ..δυο τινα μπορει να συμβουν :
Α) εαν το μερος που ειναι σε σχεση αγαπης και ερωτα ειναι αδυναμος χαρακτηρας μπορει να γινει θυμα για μια ζωη προσφεροντας αληθινη αγαπη σε μια σχεση χωρις αμοιβαιοτητα στην οποια απλα θα ειναι αντικειμενο εκμεταλευσης
Β) εαν το μερος που ειναι σε σχεση αγαπης ειναι ισχυρος, συγκροτημενος και συνειδητοποιημενος Ανθρωπος και χαρακτηρας αργα η γρηγορα θα "τελειωσει" την σχεση. Οσον και εαν φαινεται παραξενο οσο πιο συγκροτημενος χαρακτηρας τοσο πιο αργα θα τελειωσει τη σχεση εαν εχει αγαπησει , γιατι ο συγκροτημενος και με αυτοπεποιθηση Ανθρωπος δινει τις μαχες του, χωρις να φοβαται μην τις χασει, και αποχωρει μονο οταν χασει. Εξ αλλου ο Συγκροτημενος Ανθρωπος οταν αγαπα, θα αργησει να χωρισει και για αλτρουσιτικους λογους εστω και εαν γνωριζει πολυ καλα την μονομερια της αγαπης και το χρηστικο χαρακτηρα της αλλης πλευρας. Ο Συγκροτημενος και δυνατος χαρακτηρας θα προσπαθησει να φερει στην πλευρα της αγαπης, σε αμοιβαια Σχεση αγαπης, το "Χρηστικο Ατομο", ακριβως οπως ο καθε "διδασκαλος" θελει να κανει τους μυουμενους να δουνε το φως. Παντα ομως εν ελευθερια, και θα το εγκαταλειψει ακριβως στο οριο της αρνησης της μυησης, εκει οπου η χρηστικη πλευρα επιλεξει με πεισμα να παραμενει στην χρηστικη της επιλογη.( Η αγαπη ειναι δυναμη και υπαρχει μονο εν ελευθερια. Αυτο σημαινeι οτι ΔΕΝ αφηνουμε pote τους χρηστες να την λεηλατουν υλοποιωντας την δικη τους επιλογη της χρησης - που στην πραξη υλοποιειται στο να μην τους δινουμε η να μην δεχομεθα απο αυτους αυτο που επιθυμουν και επιδιωκουν σε χρηστικο πλαισιο).
Μια χρηστικη σχεση ειναι κατα τεκμηριο "σχεση συνναλαγης" εστω και εαν μονο η μια πλευρα ειναι σε "χρηστικη σχεση". Ειναι συνηθισμενες οι περιποιησεις σε μια χρηστικη σχεση συνναλαγης. Η γυναικα Χρηστης π.χ. "προσφερει" ομορφα φαγητα, παει 'ταπερακια' στο γραφειο του αντρα , ενω ο Αντρας Χρηστης κανει δωρα, στελνει τριανταφυλλα κ.α. Φυσικα προς Θεου δεν υποστηριζουμε οτι οποιος ειναι σε σχεση αμοιβαιου ερωτος και αγαπης δεν προφερει στον συντροφο του. Ισα ισα προσφερει τα παντα, ακομα και την ζωη του. Εκεινο που παρουσιαζουμε ειναι οτι και ο Χρηστης κανει περιποιησεις αλλα σε συναλλακτικη βαση (και οχι με περιεχομενο αγαπης) αλλα για να συνεχισει να απομυζα την αλλη πλευρα απο ο,τι χρηστικο επιθυμει, στο οποιο συνηθως περιλαμβανεται και η αληθινη αγαπη της πλευρας που ειναι στη σχεση για αγαπη (δινω) και οχι για χρηση (περνω)-(υπαρχω χωρις αμοιβαιοτητα).. Συνηθως ο χρηστης χρησιμοποιει τις παροχες αυτες και σαν επιχειρημα (ακομα και στον ευατο του) για να υποστηριξει οτι προκειται περι σχεσης αγαπης και οχι χρηστικης σχεσης.

Εαν ενα απο τα δυο μερη ειναι σε χρηστικη σχεση και το αλλο σε Σχεση Αγαπης, θα υπαρξει οπωσδηποτε τριβη και συγκρουση των δυο αυτων αντιθετικων υποστασεων: της χρησης (καταναλωσης - χωριστης ατομιστικης υπαρξης) και του ερωτα και της αγαπης : (ενωσης των δυο σε ΕΝΑ, Δημιουργιας και Δικαιωσης). Απο την συγκρουση αυτη δυο...τινα μπορει να συμβουν: (α) : Οπως ηδη ανεφερθη να προκυψει ενας θυτης (ο Χρηστης) και ενα Θυμα (η πλευρα που Αγαπα) αν η πλευρα που αγαπα δεν ειναι ισχυρη προσωπικοτητα που αντιλαμβανεται συνειδητα την αγαπη σαν δυναμη ΥΠΕΡΟΧΗΣ, και οχι σαν αδυναμια (η και σαν στιγμα η ελαττωμα) οπως την παρουσιαζει η ατομιστικη πλατφορμα της εποχης που με τον τροπο αυτο θελει σχεσεις ανταγωνισμου και εξουσιας. Οι Χρηστες συνηθως ξεκινουν συνειδητα μια τετοια ετεροβαρη σχεση πιστευοντας οτι θα διασφαλισουν την παροχη ιδανικης αγαπης μονομερως απο το θυμα, χειραγωγοντας το αναλογα και (β) εαν η πλευρα με την αγαπη εχει την συνειδητοποιημενη της ΥΠΕΡΟΧΗ, θα την προασπισει, θα την απαιτησει, και θα ..ΧΩΡΙΣΕΙ.
Ειναι δε συνηθες , Η πλευρα του Χρηστη να θελει να φυγει απο την σχεση και απο μονη της, αφου αντι της προσδοκομενης απο την αλλη πλευρα Παροχης Υπηρεσιων Αγαπης, συναντα την ακαμπτη υπεροχη της δυναμης της Αγαπης που απαιτει αμοιβαιοτητα σε ουσιαστικη σχεση αγαπης και απο τα δυο μερη.
Η χρηστικη πλευρα θα μπορουσε να διαιωνισει την παραμονη της στην ετεροβαρη σχεση, απομυζωντας τα οφελη που θελει, μονο εαν κατορθωνε να χειραγωγησει την σχεση και να θυματοποιησει την πλευρα της αγαπης. Τυπικη συμπεριφορα της χρηστικης πλευρας ειναι να απαιτει να εχει σε πληρη ελεγχο την πλευρα της αγαπης, και να προσδιοριζει σε αυτην πληρως το ποτε θα την "αρμεγει'" απο αγαπη και ποτε θα την διωχνει. Η χρηστικη σχεση προσομοιαζει με "επισκεψη μονο με ραντεβου", το οποιο μαλιστα η χρηστικη πλευρα θεωρει αναφαιρετο δικαιωμα της να ματαιωνει η να τροποποιει αναλογα με τις χρηστικες της αναγκες. Εαν η πλευρα της αγαπης ειναι αδυναμος χαρακτηρας, θα μεταβληθει σε ενα απολυτο αναλωσιμο αθυρμα, σε ενα ρολο ιδιωτικης πορνης (kept woman) η το αντιστοιχο εαν ειναι ανδρας. Εαν ομως η πλευρα της αγαπης ειναι ισχυρος χαρακτηρας και απαιτησει αμοιβαιοτητα ουσιαστικης αγαπης η χωρισμο, η χρηστικη πλευρα που στην απαιτηση αμοιβαιοτητας αγαπης -αφου δεν αγαπα- θα νοιωσει παγιδευμενη και εμποδισμενη να απολαυσει ελευθερα τις οποιες "παραλληλες σχεσεις" , συναισθηματικης η/και σεξουαλικης απατης, θα αποχωρησει απο μονη της, αφου διαμορφωσει και διαθεση ασεβειας, θυμου, αγανακτησης ακομα και εχθροτητος και βιας, εναντια στην πλευρα που αγαπα, αφου αισθανεται την αγαπη της αλλης πλευρας ως παγιδα και εμποδιο να "καταναλωσει" αυτες τις αλλες σχεσεις.
Η Χρηστικη πλευρα αφου αισθανθει "outimed & outmanouvred" στο να επιβαλει στην πλευρα της αγαπης το να ζει και να κινειται ΕΡΗΜΗΝ της, στα πλαισια ετεροβαρους σχεσης, θα φυγει μονη της, μια και δεν θελει , η αδυνατει, η δεν αισθανεται αγαπη και ερωτα για την πλευρα της αγαπης.

Τωρα εαν και οι δυο πλευρες ειναι συνειδητα η ασυνειδητα σε Χρηστικη Σχεση, τοτε θα υπαρξει μια σχεση καθημερινου ανταγωνισμου μεχρι τελικης πτωσεως. Δηλαδη μια φθοροποιος ζωη, οπου ολοκληρη η εμπειρια που λεμε ζωη, σπαταλαται σε ενα ασκοπο παιχνιδι μαχης για την εξουσια, τον ελεγχο, και την υποταγη της αλλης πλευρας, πετωντας μια ολοκληρη ζωη στα σκουπιδια.

Στην Χρηστικη Σχεση ολα ειναι παροχη υπηρεσιων, οι οποιες οταν βρεθουν αλλου, διαδοχικα η παραλληλα (παραλληλες σχεσεις) το ιδιο μας κανει.
Φυσικα σε μια Χρηστικη Σχεση αυτο που συνηθως λεμε "απιστια" η "απατη¨ ειναι μοιραιο παραγωγο, αφου η σχεση δεν εχει την μοναδικοτητα που της δινει η ενωση των ψυχων. και η απιστια μπορει να εχει την εννοια και υποσταση της "συναισθηματικης απιστιας" που ειναι εξ ισου τεκμηριωση Χρηστικης Σχεσης και ανυπαρξιας Σχεσης αγαπης οσο και η "κλινικη απιστια". Υπαρχει εξ αλλου ευρυτατη βιβλιογραφια για την "συναισθηματικη απατη" και για τα βαθυτερα αιτια της.
Περα απο τα βαθυτερα αιτια, το δεδομενο ειναι οτι υπαρχουν ανθρωποι που αρνουνται η ειναι ανικανοι να επενδυσουν συναισθηματικα σε ενα μονον ανθρωπο, η/και εχουν πληρη αδυναμια να δεσμευθουν και να παρουν χαρα, ευχαριστηση και δικαιωση απο την αποκλειστικοτητα.

Αυτονοητα η υπαρξη Χρηστικης πλευρας σε μια σχεση, καθιστα το στοιχειο "ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ" ανυπαρκτο, καθως η εμπιστοσυνη συγκροτειται και στοιχειοθετειται απο την αγαπη και την λαχταρα οταν την εχουν και οι δυο πλευρες να ανοικουν η μια στην αλλη, και απο την δειψα για αφοσιωση σε μια ενωση ψυχης και καρδιας. την αμοιβαια συναισθηματικη παρουσια προσφορα και πληροτητα του ενος με τον αλλο, ηεστω την ελαχιστη βαση της εντιμοτητας της μη χρησιμοποιησης της αλλης πλευρας. Χωρις αυτα τα στοιχεια που συνθετουν την πιστη και την εμπιστοσυνη "ολα μπορει να συμβουν". Η χρηστικη διασταση και πραξη εχει ενσωματωμενα μεσα της τα στοιχεια της ΑΠΑΤΗΣ. Η χρηστικη διασταση εχει ενσωματωμενη την "συναισθηματικη απουσια". Η Χρηστικη πλευρα ειναι "συναισθηματικα απουσα" σε καθε επαφη η επικοινωνια, εστω και εαν το σωμα της εφαπτεται στο σωμα της αλλης πλευρας πλαι πλαι πινοντας καφε και κοιτωνας την Θαλασσα, ειτε αν το σωμα της Χρηστικης πλευρας ειναι γυμνομενο στην αγκαλια της πλευρας της αγαπης.
Η "Συναισθηματικη απουσια" , ειναι το συμπτωμα της "συναισθηματικης απιστιας". Η χρηστικη πλευρα μπορει να ειναι συναισθηματικα απουσα, επειδη ειναι αφοσιωμενη συναισθηματικα στον Η/Υ της, στην δουλεια της, στο ντυσιμο της , στους φιλους και τις φιλες της, συνθετικα στο "εγω" της. Η συναισθημαικη απουσια ομως ειναι συναισθηματικη απιστια, διοτι δεν δινει συναισθημα στην αλλη πλευρα της αγαπης και το δινει αλλου. Ειναι δε ΑΠΑΤΗ διοτι σαφως ΑΠΑΤΑ την πλευρα στην οποια δηλωνει (και ενωπιον Θεου) "Σ αγαπω, και θα σ Αγαπω παντα.", χωρις να ειναι καν συναισθηματικα παρουσα, πολλω δε μαλον να "γεννα" και να προσφερει" αγαπη στην αλλη πλευρα. Το αν ο Χρηστης ΑΠΑΤΑ την πλέυρα της αγαπης, μονο συναισθηματικα η και σεξουαλικα, ειναι θεμα συγκυριας η/και νοοτροπιας.
Το συμπτωμα της συναισθηματικης απουσιας αρκει, για να στοιχειοθετησει οτι "δεν υπαρχει σχεση" και οτι Υπαρχει ΑΠΑΤΗ. Το επι μερους ειδος της απατης, δεν ειναι τοσο σημαντικο, παρα το οτι μπορει να ειναι απλη αδιαφορια, συναισθηματικο ενδιαφερον αποκλειστικα για ΤΡΙΤΟΥΣ, η και "κλινικη" ΑΠΑΤΗ.
Η Χρηστικη πλευρα που αντιλαμβανεται τα παντα ως "παροχη υπηρεσιων" συχνα ρωτα την πλευρα της αγαπης: ΕΣΥ τι εκανες για την σχεση? Για να παρει προς χρηστικη της εκπληξη την απαντηση..."προσφερα την καρδια μου και την αγαπη μου", την υπομονη μου, την καρτερια μου, την στηριξη μου σε καθε σου αγωνια σε καθε σου φοβο, σε καθε σου ονειρο. Ειμουν κοντα σου τις νυχτες που φοβοσουνα, που ησουν μονη... Για την χρηστικη πλευρα η αγαπη "που αντλει" απο την πλευρα της αγαπης, ειναι "καταναλωτικο αναλωσιμο" και δεν το θυμαται καν οτι συνεβει.

Τα πολιτικα συστηματα εξουσιας, σκοπιμα επιδιωκουν να εγκαταστησουν σχεσεις Εξουσιας, συνναλαγης και ανταγωνισμου στις κοινωνιες, ακομα και στον πυρηνα τους που ειναι το "ζευγαρι" γιατι ετσι εγκαθιστωνται αυτοματοι μηχανισμοι αναπαραγωγης της εξουσιας. Καθε αντισταση, αναχωμα και οχυρο απεναντι στην εξουσια πρεπει να αλλωθει. Το Κοινωνικο Κρατος να γινει αγορα, Ο Νομος να γινει ο Νομος του ισχυροτερου, Ο Κοινωνικος Ιστος να διαλυθει, η οικογενεια να διαλυθει, ο ερωτας και η αγαπη να ευτελισθει και να πεθανει. Το ζευγαρι απο δυο ανθρωπους που ενωνονται σε ΕΝΑ (Α Προς Κορινθιους) γινεται δυο Ατομα χωριστα μεταξυ τους συγκατοικουντα. Το 114 απο Πατριωτισμος των Ελληνων βαφτιζεται "τρομοκρατια" και οι θεσεις της αγαπης για ενωση σε ενα, υβριζονται ως "απρεπεια", "ενοχληση", "καταπιεση" κ.α. και λεηλατουνται η λοιδωρουνται βιαζομενες εργω και λογω. Τα ΜΑΤ σπρωχνουν τον κοσμο, η Χρηστικη πλευρα σπρωχνει την πλευρα της αγαπης. ΖΗΤΩ Η ΕξΟΥΣΙΑ. Και για να γινει αυτο πρεπει να πεθανει το ΕΜΕΙΣ, το ΜΑΖι και το ΕΝΑ.

Γιατι οι ανθρωποι Χωριζουν. Μα ειναι πλεον προφανες. Γιατι αγαπη σημαινει χανομαι, (μεσα στον αλλο) δινομαι, γινομαι ενα με τον αλλο, ενα αχωριστο ΕΝΑ με συνειδηση περιφανειας και σχεσης υπεροχης εναντι των υπολοιπων ευτελων και κατωτερων ¨μοντελων" (στερεοτυπων) που σχεδιαζει και συρραπτει ο Οικος Μοδας της Εξουσιας.
Σημερα ζευγαρι(?) ειναι ενας αντρας και μια γυναικα που απλα και μονον συγκατοικουν ως ανεξαρτητα και χωρισμενα ατομα που το καθενα υπαρχει και οριζει την ζωη του ΕΡΗΜΗΝ του αλλου. Δυο ατομα που και τα δυο η τουλαχιστον το ενα απο αυτα αρνουνται ακομα και το ΕΜΕΙΣ πολυ δε περισσοτερο το ΜΑΖΙ και το ΕΝΑ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ).

Το ποιος ειναι ΧΡΗΣΤΗΣ σε αναφορα με την Σχεση Ζευγαριου, ειναι ευρυ αντιμειμενο μελετης της βιβλιογραφιας της Κοινωνιολογιας, της ψυχολογιας και της ψυχιατρικης, αλλα και της "κυβερνητικης" -cybenetics- μια και η εξουσια επιβαλει στερεοτυπα συμπεριφορων.
Αξιοσημειωτο ομως ειναι οτι πολλοι ΧΡΗΣΤΕΣ ειναι -η εμφανιζονται ως- προσωπα με τρυφερη ψυχη και χρυση καρδια, αλτρουσιστες -και εν πολλοις θυματα- για ολους τους αλλους ΕΚΤΟΣ απο την σχεση ζευγαριου. Με τους φιλους τους ΠΡΑΤΤΟΥΝ το ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΖΙ, ενω με το αλλο φυλλο αρνουνται ακομα και το απλο φιλικο ΕΜΕΙΣ, κρατωντας προκλητικα μια χρηστικη και περιφρονιτικη θεση (την πιο ασημαντη θεση) για την πλευρα που αγαπα.

Θα ελεγε κανεις οτι πολλοι "παντρευονται" οχι για να κανουν οικογενεια, η να γινουν "Ενα" επειδη ο ενας ειναι απαραιτητος στον αλλο, γιατι ο ενας δεν μπορει να κανει χωρις τον αλλο και για αυτο "στηνουν σπιτικο", αλλα "στηνουν σπιτικο" γιατι θελουν να ζησουν σε ενα σπιτι οπως θα ζουσαν στο σπιτι των γονεων τους. Δηλαδη ενα καταφυγιο που θα παρεχει ασφαλεια και θα ειναι ενα μερος να γυρισουμε, αλλα οχι εμεις ως οικογενεια, αλλα με την σχεση που ειχαμε ως παιδια με τους γονεις μας , οπου αλλος κανει τις δουλειες του σπιτιου, και εμεις βγαινουμε με τους φιλους και τις φιλες μας, φλερταρουμε και γκομενιζουμε, χαβαλεδιαζουμε, με την ιδια φυσικοτητα που το καναμε στη σχεση μας ως νεοι με την γονικη μας οικογενεια. Πολλοι παντρεουονται η ζευγαρωνουν με σκοπο να παρατεινουν για ολη τους την ζωη το μοντελο σχεσης που ειχαν με το σπιτικο των γονιων τους, χωρις να αντιλαμβανονται οτι αλλο η σχεση με το γονικο σπιτικο, και αλλο η σχεση αγαπης με το ΕΝΑ της ζωης μας με τον ανθρωπο μας.
Οσοι λοιπον "ζευγαρωνουν¨με την αισθηση οτι θα ζουν και μετα το ζευγαρωμα οπως ζουσαν και πριν απο αυτο, εντασουν το ευατο τους σε χρηστικη σχεση. Η ΧΡΗΣΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣΤΑ, δηλ. ΣΧΕΣΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ,...που συγκρουεται με την ΣΧΕΣΗ ΔΕΣΜΟΥ και σκληροτερα με την σχεση ισχυρου Δσεμου, Μαζι και ΕΝΑ και ειναι προορισμενη -αν η πλευρα της αγαπης ειαι ισχυρη και συγκροτημενη προσωπικοτητα και η χρηστικη πλευρα δεν ερωτευθει- να καταληξει στον χωρισμο.

Οι Χρηστικες σχεσεις ειναι αδιεξοδες σχεσεις. Δεν Δημιουργουν , δεν δικαιωνουν την ζωη.

Αγαπω σημαινει δινομαι, χανομαι μεσα στην υποσταση της αλλης πλευρας. αγαπω σημαινει οτι ο ενας για τον αλλο ειναι το πιο σημαντικο προσωπο, ειναι το ο,τι πιο σημαντικο υπαρχει. Αγαπω σημαινει οτι ο ενας για το αλλο ειναι το κεντρο της γης.
Αγαπω σημαινει οτι μιλανε οι καρδιες, μιλανε οι ψυχες και ενωνονται στο ΜΑΖΙ και στο ΕΝΑ, σε μια δειψα ακορεστη που θα την σταματησει μονο η μεταβαση στο Αστρικο σωμα της αλλης ζωης μεσα στ αστερια.

Καθηγητης Ανδρεας Αθηναιος
University of Pennsylvania
Case Western Reserve University



Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗ

Η μακρά διαδρομή μου στη ζωή, η ενασχόλησή μου με τα πολιτικά δρώμενα στην Ελλάδα, από το 1958 και έκτοτε, η εμβάθυνσή μου σε μελέτες πολιτικής ανάλυσης, δεν μου αφήνουν περιθώρια για ψευδαισθήσεις.

Δεν θέλω και δεν πρέπει να παραστήσω τον εκ των υστέρων προφήτη, αλλά, εάν κάποιος με ρωτούσε το βράδυ που γίνονταν οι συζητήσεις, όχι διαπραγματεύσεις, για αλλαγή του πολιτικού σκηνικού, θα σας έλεγα ευθέως ότι πρόκειται για μη σοβαρά πράγματα. Και φυσικά, δεν θα σας το έλεγα από διαίσθηση, φακίρη ιδιότητα δεν διεκδικώ, αλλά οι εμπειρίες μου, μου έλεγαν ότι, δεν πρόκειται να προκύψει καμία αλλαγή. Οι συμφωνίες με ανεμοδούρια δεν μπορούν να έχουν καμία σταθερότητα…

Έτσι, η κατάληξη ήταν, για τους έμπειρους πολιτικούς αναλυτές, για τους γνωρίζοντες, τουλάχιστον τον ένα εκ των δύο μετασχόντων στη συζήτηση, η αναμενόμενη. Ως φιάσκο ξεκίνησε και ως φιάσκο κατέληξε. Υπήρξαν και οι ρομαντικοί, που περίμεναν πολιτική αλλαγή, με την ελπίδα ότι κάτι θα βελτιώνονταν. Αυτοί ένιωσαν τη μεγάλη απογοήτευση.

Δεν ήταν και δεν είναι δυνατή μία συμφωνημένη πολιτική αλλαγή. Εκτός πραγματικότητας βρίσκονται εκείνοι, οι οποίοι νόμιζαν ή και συνεχίζουν να νομίζουν ότι, ο Γιώργος Παπανδρέου θα ακολουθούσε το παράδειγμα του Κωνσταντίνου Τσαλδάρη, ο οποίος, προς χάριν του εθνικού συμφέροντος, παρέδωσε την εξουσία στον Θεμιστοκλή Σοφούλη. Για τον Κωνσταντίνο Τσαλδάρη πέρα και πάνω από την κυβερνητική εξουσία ήταν η σωτηρία της Πατρίδος. Τον Γιώργο Παπανδρέου ποιο ιδανικό θα τον οδηγήσει σ’ αυτή την απόφαση;

Εκτός του ιδανικού της Πατρίδος, ο Κωνσταντίνος Τσαλδάρης ήταν ένας έντιμος και καθαρός πολιτικός. Δεν βαρύνονταν με καμία πράξη που στρέφονταν κατά της Ελλάδος. Ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, είναι υπόδικοι ενώπιον της Ιστορίας και της Ελληνικής Δικαιοσύνης, για πράξεις εσχάτης προδοσίας. Μία τέτοια ενέργεια, ίσως θα ενεργοποιούσε περισσότερο τη δικαστική εξουσία και διατάσσονταν η σύλληψη των δύο προαναφερομένων. Τα επακόλουθα θα ήταν πολύ δυσάρεστα.

Έχει λόγους ο κ. Παπανδρέου, να εξαντλήσει την διαδρομή της βουλευτικής περιόδου και να φθάσει στην ομαλή διάλυση της Βουλής, για να τύχουν παραγραφής οι πράξεις του, σύμφωνα με το Σύνταγμα, τις διατάξεις του οποίου, καθόρισε η κυβέρνηση Σημίτη. Ο κ. Παπανδρέου αυτή την ώρα, βρίσκεται στη ράχη μιάς εξαγριωμένης τίγρης. Όσο είναι επάνω, δεν κινδυνεύει να γίνει βορά της τίγρης. Όταν όμως κατεβεί από τη ράχη της τι θα γίνει; Ποιός τον βεβαιώνει ότι, ο εξαγριωμένος λαός, που βρυχάται στις πλατείες των πόλεων καθημερινώς, δεν θα ζητήσει τον λόγο για τις συμφωνίες για το ξεπούλημα της χώρας;.

Είναι γνωστό σχεδόν σε ολόκληρο τον ελληνικό λαό ότι, για να γίνει κάποιος πολιτικός, με τις διαδικασίες του σημερινού πολιτικού συστήματος, πρέπει να αποβάλλει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας. Να εγγράψει υποθήκη της ηθικής του υπόστασης στα αλαλάζοντα κύμβαλα της συμφοράς που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη στους τηλεοπτικούς διαύλους και να είναι διατεθειμένος να δεχθεί, σε κάθε περίπτωση, την ταπείνωση, την οποία θα αποφασίσει ο κάθε τυχάρπαστος αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος.

Λύπη μεγάλη προκαλεί, παρά ταύτα, η μεταμόρφωση μερικών ατόμων, τα οποία θεωρούνταν σοβαρά και έδειχναν να αντιλαμβάνονται τα προβλήματα και την διατεταγμένη επιδίωξη του επικεφαλής της παρούσης κυβέρνησης. Και εκτόξευαν μύδρους, ακόμα και κεραυνούς, κατά των μελών της κυβέρνησης. Και αιφνιδίως ακούσαμε, αυτά τα δύο-τρία άτομα, να εισέρχονται στη νέα “παιδική χαρά” και να προβαίνουν σε δηλώσεις, εκ διαμέτρου αντίθετες, και να αναμασούν τα όσα έλεγαν μέχρι σήμερα. Θλίψη και ντροπή προξενεί η απόφασή τους. Απέδειξαν ότι, η καρέκλα ενός υφυπουργού αξίζει παραπάνω από την ύπαρξη της Ελλάδος. Αυτή είναι η ηθική των πολιτικών της σήμερον. Τι να πει κάποιος για όλα αυτά; Μόνο μία λέξη: ΝΤΡΟΠΗ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗΣ

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ 16 ΙΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΚΡΙΣΗΣ. ΑΛΛΟΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΑΝΤΛΟΥΝ ΗΔΟΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ,




Η ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΗ. Ειναι οργανωμενη και υλοποιειται ως Πολιτικος ΣΧεδιασμος της ΠΑγκοσμιοποιησης και της Νεας Ταξης Πραγματων. Οι Ελληνες το εχουν καταλαβει και ανθιστανται. Οι εξουσιαστες - Λακεδες της Παγκοσμιοποιησης, αναγαγουν σε Θεσμους τα...κρεματωρια του Αουσβιτς, χαρακτηριζοντας τα ως "Αναγκαια για την σωτηρια της Ελλαδος".

Καποιοι μενουμε ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΜΑΣ ενω η μειοψηφια που ακολουθει τον συρμο της εποχης, αισθανεται ηδονη, με το να λοιδωρει και να κοροιδευει. Καποιοι οντως αισθανονται ηδονη απο την απατη.

Οι Προδοτες τελικα αποθρασυνονται και προκαλουν τοσο φανερα, που φαινεται οτι και οι ιδιοι εχουν εκ των προτερων σχεδιασει να φυγουν, και μενουν οσο μπορει να διαρκεσει η σκοπιμη λεηλασια, και η -για αυτους- ηδονη της ΑΠΑΤΗΣ.

Ομως η Ελλαδα...τραγουδαει...

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

10 ΙΟΥΝΙΟΥ 1943-10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011 : 68 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ

10 Ιουνιου 1943 - 10 Ιουνιου 2011 : 68 χρονια πριν το Αμερικανικο Πολεμικο Ναυτικο παρεδιδε στο (τοτε) Βασιλικο Ναυτικο της Ελλαδας ενα Περιπολικο σκαφος διωξεως Υποβρυχιων σε επισημη τελετη στο Ναυσταθμο της Ουασινκτων.
Στην φωτογραφια φαινεται η υποστολη της Αμερικανικκης Σημαιας και η Υψωση της Ελληνικης. στην αλλαγη Σημαιας (ανωτερω) Ο δικος μας ηταν ο Πανος Ροδοπουλος, ο δικος τους ηταν ο Ρομπεερτ Ραιτερν απο το Αρκανσας

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΑΘΗΝΑΙΟΥ και ειναι φωτογραφια του Αμερινικου Πολεμικου Ναυτικου οπως (ανωτερω) αναγραφεται και στο πισω μερος της..

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΤΑ ...ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

Το πολιτικο ΦΟΡΟΥΜ των ΜΜΕ εμφανιζεται οτι αντιλαμβανεται το προβλημα της Χωρας σαν ενα αλητο προβλημα, και περιοριζεται η να επιχειρηματολογει πανω στον προκλητικα αηθες επιχειρημα του "μονοδρομου" δεν μας αρεσει αλλα τι αλλο μπορουσαμε να κανουμε η να ριχνει τις ευθυνες ο ενας στον αλλο.
.
Η "εξουσια" μοιαζει πολυ με το προσωπο, που αφου δεχθηκε να μπει σε μια "ανοιχτει σχεση" και σε ενα καθεστως "ανοιχτου γαμου", παραλληλων σχεσεων, η ανταλλαγης "συντροφων", η ακομα και ομαδικων οργιων, τωρα ψαχνει τον τροπο να μην ειναι "κερατας".

Απο τις συζητησεις στα πανελ (πανελ ειναι και το "σκεπασμα" του τοιχου) διαφαινεται και τεκμηριωνεται οτι οι συνομιλουντες εχουν μεσανυχτα για το τι ειναι το χρημα, πως δημιουργειται, κι ακομα οτι εχουν υποστει πληρη πλυση και εχει αφαιρεθει απο την γνωση τους ο Κευνσιανισμος.

Ετσι δεν αντιλαμβανονται οτι το χρημα που τυπωνει ενα Κρατος δεν το χρωσταει σε κανενα, και οτι το Ελλειμα του προυπολογισμου που καλυπτεται απο το τυπωμα (εκδοτικο προνομιο) δεν δημιουργει χρεος. Χρεος δημιουργειται μονο απο το ελλειμμα του ισοζυγιου πληρωμων οταν αυτο ειναι παθητικο.

Η απατη της Ευρωπης συνισταται στο οτι ποτε δεν εγινε ενα Κρατος (ΟΜΟΣΠΟΝΙΑ), με κεντρικη τραπεζα που δημιουργει χρημα για τα Κρατη Μελη οπως ειναι οι ΗΠΑ.
Αντιθετα στην Ευρωπη η Κεντρικη Τραπεζα δημιουργει χρημα απο αερα (οπως ολες οι κεντρικες τραπεζες) και το δινει στους τοκογλυφους, οι οποιοι με την σειρα τους δανειζουν τις κυβερνησεις.
Στην πραξη η ΟΝΕ ηταν η βαση ενος μηχανισμου ληστειας, οπου οι χωρες χανοντας το εκδοτικο τους προνομιο εξαναγκαστηκαν και χειραγωγηθηκαν να δανειζονται το χρημα που θα τυπωναν χωρις να το χρωστουν στον "Χολαργο τους". Για αυτο και η (τεχνιτη) κριση ειναι ταυτοχρονα σε πολλες χωρες.
Εγινε εξ αλλου με σχεδιο που σκοπο εχει να αφαιρεσει την Κρατικη περιουσια των λαων και μερος της ιδιωτικης και να την μεταβιβασει στην Κυριαρχια της "Παγκοσμιας Διακυβερνησης".
Με την Προφαση και το Προσχημα του δηθεν χρεους και των ελλειματων, παρουσιαζεται στα ματια του ανυποψιαστου Κοσμου, η "αναγκη" πωλησης του Εθνικου (Λαικου) πλουτου και η αλωση της Οικονομικης Υποστασης του Κρατους ειτε ως φορεα περιουσιας του Λαου, ειτε ως Κρατους προνοιας.
.
Οσον αφορα δε την επαναφορα στη Δραχμη, εκεινοι οι οποιοι θελουν να στηριξουν την λεηλασια των Ελληνων και της Ελλαδος, με εργαλειο το ΕΥΡΩ, συνεχιζουν να τρομοκρατουν τους Ελληνες προβαλλοντας την επανοδο στη δραχμη ως καταστροφη. Αποκρυπτουν ομως σκοπιμα το εξης, οτι εαν η επανοδος στη Δραχμη γινει στα χερια τους που σκοπο εχουν την καταστροφη της Ελλαδας,τοτε αυτοι θα υποτιμησουν την ΔΡΧ με την προφαση οτι μονο ετσι θα γινουν ανταγωνιστικα τα Ελληνικα προιοντα, με συνεπεια, οντως περαιτερω μειωση του οποιου πλουτου των Ελληνων και της Ελλαδος. Αποκρυπτουν ομως οτι με την επιστροφη στη Δραχμη, θα βαλουμε μπρος τον Κευνσιανισμο, θα δημιουργησει το κυριαρχο Κρατος ΧΡΗΜΑ, θα χρηματοδοτησει τις επενδυσεις, θα επιδοτησει τις εξαγωγες και η οικονομια θα γινει παραγωγικη και ανταγωνιστικη. Αυτα ολα εντεχνως η προπαγανδα της παγκοσμιοποιησης τα αποκρυπτει, δημιουργωντας ψευδη αδιεξοδα και μονοδρομους που δηθεν κατ αναγκη οδηγουν στην μεταβιβαση Κυριαρχιας στην μια και μονη παγκοσμια διακυβερνηση που ειναι και το επιδιωκομενο εκεινων που την προωθουν.
Ολοι αυτοι παριστανουν τον διαμαρτυρομενο κερατα, που αφου δεχθηκε τον θεσμο των ανοιχτων σχεσεων, του ανοιχτου γαμου και της "παρτουζας" στην ζωη του, επιδιωκει να βρει τροπο να μην ειναι κερατας.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ

ΤΟ ΦΟΒΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗ

Η Τουρκία δεν κυβερνάται από τυχοδιώκτες ούτε από ανόητα μορμολύκεια. Η Τουρκία, με μόνιμη στρατηγική, με σχέδιο ανάπτυξης και παροχής καλυτέρου μέλλοντος στον πολυπληθή λαό της, δεν έχει η πολιτική της ηγεσία την πολυτέλεια να κυμαίνεται μεταξύ ύπαρξης και καταστροφής. Ξέρει καλά η ηγεσία της ότι, παρά τα όσα προβλήματα κι αν έχει σήμερα η Ελλάδα, και αν κυβερνάται από άτομα κατώτερα των προσδοκιών του λαού και των περιστάσεων, μία τυχοδιωκτική ενέργεια για κατάληψη ελληνικού εδάφους, δεν θα της προσπόριζε όφελος ανάλογο με τη θυσία που θα έπρεπε να καταβάλλει.

Παίζοντας με καλόν τρόπο, το κακοστημένο παιχνίδι της πολιτικής και της διπλωματίας, διαρκώς μπλοφάρει και παίζει με κλειστά χαρτιά, ενώ ο αντίπαλος, βουτηγμένος μέσα στη διαφθορά και την ανοησία, δεν μπορεί να διακρίνει τις κινήσεις. Με τον άκρατο κομματισμό που εφήρμοσε το Κόμμα που για κακή μοίρα του τόπου ασκεί κατά τρόπο αλλοπρόσαλλο την κυβερνητική εξουσία, διέλυσε τις Υπηρεσίες που χειρίζονταν τα λεπτά και εξειδικευμένα θέματα της εξωτερικής πολιτικής και τοποθέτησε ανεγκέφαλα κνώδαλα, να προωθήσουν τα συμφέροντα της χώρας.

Προερχομένη εκ του πουθενά, μη διαθέτουσα ούτε τις βασικές γνώσεις της τέχνης των διαπραγματεύσεων, η ηγεσία του ΥΠ.ΕΞ., άγνωστο είναι, επίσης, αν πέρα του υπουργού Εξωτερικών που έχει σπουδάσει στην Αυστρία, οι άλλοι που βρίσκονται σ’ αυτό το Υπουργείο, γνωρίζουν κάποια ξένη γλώσσα και αν με τις γνώσεις αυτής, είναι σε θέση να διαπραγματευτούν τα εθνικά μας συμφέροντα.

Η Τουρκία γνωρίζει την αδυναμία της Ελλάδος, σ’ όλους τους τομείς, της πολιτικής, της διπλωματίας και του Στρατεύματος. Τίποτε δεν είναι σήμερα κρυφό. Γνωρίζει, όμως, πολύ καλά μάλιστα, ότι, μία επίθεση κατά της Ελλάδος, θα είχε εντελώς αρνητικά αποτελέσματα γι’ αυτή. Και πού και γιατί θα εκδήλωνε την επίθεσή της; Στον Έβρο; Θα έπρεπε να διακινδυνέψει πολλά και να εξηγήσει στα διεθνή πολιτικά και διπλωματικά fora, τους λόγους που την ανάγκασαν να καταργήσει μονομερώς τις υφιστάμενες διεθνείς Συμβάσεις. Γνωρίζει, επίσης, καλά, ότι, μία τέτοια τυχοδιωκτική ενέργεια, θα είχε δραματικές επιπτώσεις στην εσωτερική της ισορροπία και θα ανέκοπτε την οικονομική της ανάπτυξη, η οποία είναι σήμερα για την τουρκική ηγεσία, το υπ’ αριθμόν ένα ζητούμενο. Θα είχε ως επιπλέον συνέπεια, να ξυπνήσει τον υπολανθάνοντα ή και καθεύδοντα ελληνικό εθνικισμό, να αναδείξει νέα και ισχυρή ηγεσία και να αφαιρέσει από την Τουρκία όποια πρωτοβουλία αναπτύσσει εσχάτως ανά τον κόσμο, με απόλυτη ελευθερία κινήσεων, λόγω της έλλειψης πολιτικής ηγεσίας στην Ελλάδα.

Θα αφαιρούσε την καλύπτρα από την αδυναμία την οποία έχει η Τουρκία σε πολλούς τομείς, τους οποίους παρουσιάζει ως ισχυρούς ενώ δεν είναι, και θα την καταρράκωνε στη διεθνή κοινή γνώμη. Αν υποθέσουμε ότι όλα αυτά δεν τα λαμβάνει σοβαρώς υπ’ όψιν, τότε δεν παραγνωρίζει ένα άλλον παράγοντα, ο οποίος είναι όχι μόνο σοβαρός, αλλά και επικίνδυνος για την ασφάλεια, την πρόοδο και ακόμα την ύπαρξη της χώρας, υπό ηνωμένη τη μορφή της. Δεν μπορεί κανένας να πει, όσες γνώσεις ή πληροφορίες κι αν κατέχει, ότι η Τουρκία δεν ζει διαρκώς με τον κίνδυνο της διαίρεσης, ή με τον κίνδυνο της εσωτερικής αναταραχής και ενός εμφυλίου πολέμου. Το κουρδικό ζήτημα αν δεν λυθεί με τις αρχές της δικαιοσύνης για τον κουρδικό λαό, δεν θα πάψει να αποτελεί υπολανθάνοντα κίνδυνο σε κάθε περίπτωση και δεν θα πάψει να εμποδίζει τις κινήσεις της Τουρκίας σε όλες τις πρωτοβουλίες.

Οι Κούρδοι που ζουν στο τουρκικό έδαφος, ή στο διεκδικούμενο από την Τουρκία έδαφος, είναι το εν τρίτον του συνολικού πληθυσμού της. Λαός ατίθασος, καταπιεσμένος, σε μόνιμη εξέγερση στο ανατολικό τμήμα, κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος, αν σε πρώτη ευκαιρία που θα τους δοθεί, δεν θα εγερθούν και θα ζητήσουν να πάρουν όσα τους ανήκουν και τους στερεί το τουρκικό κράτος πολλά χρόνια τώρα.

Η Τουρκία, παρ’ όλα όσα φαίνονται, διαχέονται, δηλώνονται ή για παραπλάνηση κυκλοφορούν, δεν είναι ο έμπιστος σύμμαχος των Ηνωμένων Πολιτειών. Δεν θα μπορούσε να πει κανένας, ούτε για τη Γερμανία, με την οποία είχε παραδοσιακούς δεσμούς. Η πολιτική την οποία ασκεί η κυρία Μέρκελ, ιδίως στο θέμα της ένταξης της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και μάλιστα χωρίς όρους, δεν φαίνεται να ενώνει αυτά τα κράτη όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Βεβαίως, η Τουρκία είναι μία μεγάλη αγορά, η οποία ενδιαφέρει τα οικονομικά συμφέροντα της Γερμανίας, αλλά, η άνευ όρων παράδοση της Ευρώπης στην Τουρκία, δεν θέλγει κανένα ευρωπαίο.

Απειλεί, από καιρού σε καιρό, η Τουρκία, την κυριαρχική μας κατάσταση στα νησιά του Αιγαίου και αμφισβητεί τη νομιμότητα της κατοχής. Και με τον τρόπο αυτόν αναπτύσσει και συντηρεί ένα φοβικό σύνδρομο της ψοφοδεούς πολιτικής ηγεσίας της Ελλάδος. Δεν γνωρίζω αν το σύνδρομο βρίσκει κατάλληλο έδαφος να καλλιεργηθεί σήμερα και στη στρατιωτική ηγεσία, πάντως, όταν τις Ένοπλες Δυνάμεις διοικούσε ο στρατηγός Δημήτρης Γράψας, μπορεί να μην είχε αλλάξει τη στρατηγική της, έβαλε, όμως, αρκετό νερό στο κρασί της. Τα παιχνίδια της ήταν προσεκτικά και ο στρατηγός Μπουγιούκανιτ είχε λάβει ένα μήνυμα να μην παίζει η χώρα του με τη φωτιά. Το μήνυμα εκείνο δεν άρεσε στην Τουρκία, αλλά το απογοητευτικό είναι ότι, δεν άρεσε και στην πολιτική ηγεσία της Ελλάδος. Και αντί ο στρατηγός Γράψας να τιμηθεί από την Ελληνική Βουλή ως άξιος της Πατρίδος, πιέστηκε και οδηγήθηκε σε πρόωρη αποστρατεία. Αυτή η ενέργεια σε άλλους καιρούς, θα συνιστούσε πράξη εσχάτης προδοσίας και θα έπρεπε πολλοί να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.

Όπως κι αν έχουν σήμερα τα πράγματα, και είμαστε υποχρεωμένοι να παραδεχτούμε ότι είμαστε σε δυσχερή θέση, το Στράτευμα δεν διαλύθηκε. Σε περίπτωση που θα δεχτούμε επίθεση από την Τουρκία, ο Στρατός θα κάνει το χρέος του. Μπορεί οι αξιωματικοί να είναι απογοητευμένοι, να είναι πικραμένοι, να είναι προβληματισμένοι, να έχουν πάμπολλα παράπονα από την πολιτική ηγεσία, δεν είναι, όμως, σε καμία περίπτωση, επιλήσμονες του καθήκοντος. Και σε μία τέτοια περίπτωση, τον στρατό θα βοηθήσει σύμπας ο λαός, είτε με τα όπλα, είτε με άλλους τρόπους. Και, ασφαλώς, σε τέτοια περίπτωση, δεν θα πάμε σε πόλεμο με μία ανθελληνική, ακατάλληλη, ανίκανη, αδιάφορη για το εθνικό συμφέρον ηγεσία. Μέσα από τα σπλάχνα του λαού θα ξεπηδήσει νέα ηγεσία η οποία θα πάρει το πηδάλιο στα χέρια της.

Δεν πρέπει να παραγνωρισθεί και να αγνοηθεί ο κίνδυνος που υφίσταται στη χώρα μας από τον συρφετό των λαθροεισβολέων, κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι αυτοί δεν θα παίξουν κάποιον ρόλο κατά της Ελλάδος. Σ’ αυτή την περίπτωση, ο λαός μας πρέπει να είναι αποφασισμένος να λύσει αυτό το πρόβλημα με όποιες θυσίες και αν απαιτηθούν.

Η Τουρκία έχει σωρεύσει μεγάλες ποσότητες πολεμικού υλικού και συνεχίζει να βαδίζει στον ξέφρενο αυτόν δρόμο. Δεν μπορεί να ισχυρισθεί κάποιος ότι, αυτή η συγκέντρωση πολεμικού υλικού στρέφεται μόνο κατά της χώρας μας. Η Τουρκία έχει προβλήματα λόγω της αλαζονείας της, με όλα τα όμορα κράτη. Τώρα σ’ αυτά, προστέθηκε και το Ισραήλ. Ακόμα και εκείνα με τα οποία φαίνεται να έχει αγαθές σχέσεις, και λόγω θρησκευτικής συνάφειας, είναι φανερή η λυκοφιλία της. Θέλει να παίξει το ρόλο της αρχηγεύουσας Δύναμης του Ισλαμικού κόσμου. Είναι αυτό εφικτό; Μάλλον δεν είναι. Η οικονομική της κατάσταση με τα σημερινά δεδομένα, είναι ικανή να προωθήσει τα μεγαλοϊδεατικά οράματα για την αναβίωση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας;

Το συνολικό ΑΕΠ της Τουρκίας είναι σήμερα 615 δισεκατομμύρια δολάρια. Το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι 8,7 χιλιάδες δολάρια. Για ένα κράτος με 78 εκατομμύρια κατοίκους το 2010 , η οικονομική της θέση φαίνεται αδύνατη. Έχει μία καλπάζουσα ανάπτυξη λόγω του σωστού προγραμματισμού και της βελτίωσης του συστήματος, το οποίο απαλλάχτηκε εν πολλοίς της γραφειοκρατίας. Μία τυραννίδα που βασανίζει ακόμα την Ελλάδα. Τι θα γίνει αν προχωρήσει σε μια άστοχη τυχοδιωκτική ενέργεια, μόνο και μόνο από λόγους αλαζονείας; Θα θελήσει να τινάξει στον αέρα τον οικονομικό της προγραμματισμό; Και έχει τη σιγουριά ότι οι Έλληνες με λίγη πίεση θα καταρρεύσουν; Είμαστε σίγουροι ότι, οι Τούρκοι, πέρα από τις μπλόφες, δεν παίζουν εν ού παικτοίς. Ένας πόλεμος θα είναι ένας πόλεμος. Και ένας πόλεμος με έναν λαό που βράζει από μίσος για το κατάντημα στο οποίο τον έριξε η δική του ηγεσία, μπορεί να είναι πολύ καταστροφικός και για την άλλη πλευρά.

Εμείς οι Έλληνες, δεν διεκδικούμε δικαιώματα που δεν έχουμε και δεν επιδιώκουμε την απόκτησή τους manu militare. Την πατρίδα μας δεν την παραδίδουμε. Είναι τα χώματά της ποτισμένα με το αίμα των προγόνων μας. Όποιος θελήσει να την καταλάβει, πρέπει να εξοντώσει και τον τελευταίο Έλληνα. Αλλιώς δεν έχει ελπίδα. Όποιοι επιδιώκουν να αποκτήσουν “στρατηγικό βάθος” μέσα στην επικράτεια της Ελλάδος, καλύτερα να τροποποιήσουν τα σχέδιά τους. Καλύτερα να το ξεχάσουν.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗΣ


Σημειωση Ελληνικου Ανεμου :

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΟΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΙ ΜΕΣΙΤΕΣ ΚΑΙ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ…

ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗ

Μας παροτρύνουν διαρκώς, χωρίς να χάνουν ευκαιρία, οι “εταίροι” μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά φίλοι και σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ, με πικρά και υποτιμητικά για την ύπαρξή μας άρθρα στον τύπο των χωρών τους, σε καθημερινή βάση, να πωλήσουμε τα νησιά μας, αλλά και την Ακρόπολη.

Δεν γνωρίζω εάν η Ακρόπολη και ο Παρθενώνας, δεν έχουν συμπεριληφθεί στο “Μνημόνιο” που υπέγραψαν οι τωρινοί εφιάλτες, αλλά, για να επιμένουν τόσο πολύ, ακόμα και οι Λουξεμβούργιοι, να πωλήσουμε την Ακρόπολη, φαίνεται πως λησμόνησαν να τη συμπεριλάβουν. Με σχόλιό μου στην εφημερίδα Tageblatt του Λουξεμβούργου, τους κατέστησα γνωστό ότι, εκείνοι που θα τολμήσουν να σπεύσουν να αγοράσουν ό,τι ανακοινώνει πως πουλάει η κυβέρνηση της μειοδοσίας και της εθνικής προδοσίας, θα βρεθούν μπροστά σε εξαγριωμένους γίγαντες, οι οποίοι, χωρίς καμία διάκριση, θα βάζουν στην κρεμάλα όποιους συμπλέουν και συμπράττουν με τους προδότες της Ελλάδος.

Η Ελλάδα δεν πωλείται. Και δεν πωλείται, διότι το χώμα της είναι ποτισμένο με αίμα. Αίμα που έχυσαν όλες οι γενιές των Ελλήνων, από την εποχή του Τρωικού πολέμου και μετέπειτα. Η Ελλάδα δεν πωλείται, διότι το χώμα της περιέχει τα ιερά κόκαλα των Ελλήνων, από το 490 π.Χ. έως σήμερα.

Οι Έλληνες θα επιτρέψουν στον σημερινό εφιάλτη, να πάρει τα κόκαλα του πατέρα του και να φύγει από τη χώρα μας. Δεν τον ανεχόμαστε να πατάει το μιαρό πόδι του στο ιερό χώμα της Ελλάδος. Το όνομά του δεν του δίδει το δικαίωμα να λέγεται Έλληνας. Εξευτέλισε, ατίμασε, έδωσε το δικαίωμα στους εχθρούς και υπονομευτές της χώρας μας, να μας λοιδορούν, να μας υβρίζουν, να μας απεικονίζουν στον τύπο τους ως επαίτες, να μας χαρακτηρίζουν συλλήβδην φαύλους και απατεώνες, κλέφτες και αγύρτες. Να μας πετούν κατάμουτρα, οι σφαγείς του λαού μας, ότι τους εξαπατήσαμε και γίναμε μέλος της κοινωνίας τους, μέλος της Ευρώπης. Ποίοι τα λέγουν αυτά; Οι Γερμανοί. Οι Αυστριακοί. Οι Λουξεμβούργιοι. Οι Ολλανδοί. Οι Φινλανδοί. Οι Τσέχοι. Τώρα, μπήκαν και σέρνουν το χορό και οι Γάλλοι.

Όλοι αυτοί είναι καταγεγραμμένοι στην Ιστορία με αίμα. Με αίμα Ελλήνων, το οποίο έχυσαν στους κατακτητικούς πολέμους που διεξήγαγαν κατά καιρούς εναντίον μας. Δεν μπόρεσαν να μας νικήσουν. Σκότωσαν πολλούς Έλληνες, αλλά η μαγιά έμεινε. Και όσοι γλύτωσαν από την εγκληματική μανία τους, οργάνωσαν την Εθνική Αντίσταση, η οποία τους εξευτέλισε. Δεν μπορούν να ξεχάσουν. Και ήλθε τώρα η ώρα, τώρα που βρήκαν νέους Εφιάλτες, νέους Πηλιο-Γούσηδες, νέους προδότες, ανθρώπους που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σε άλλες χώρες, αλλά, η κακή μοίρα και τα λάθη μας, τους έφεραν στη δική μας χώρα, στη δική μας πατρίδα, να ασκήσουν εξουσία και να βγάλουν στο σφυρί τα όσια και τα ιερά μας.

Δεν διδάχτηκαν καλά στα σχολεία τους τη νοοτροπία των Ελλήνων. Δεν τους είπαν οι παλιοί διδάσκαλοί τους, ότι, οι Έλληνες μπορεί να μην έχουν χυτήρια να επεξεργάζονται τον σίδηρο, οι Έλληνες δεν έχουν χημικά εργοστάσια να παράγουν αέρια για να σκοτώνουν ανθρώπους, όπως έγινε στο Auswitz, στο Dachau και αλλού, δεν κατασκευάζουν κρεματόρια για να καίνε εκατομμύρια ανθρώπων, αλλά χειρίζονται με μεγάλη τέχνη το κυρτό και θαυματουργό γιαταγάνι. Εκείνο το κοφτερό σπαθί, που έγινε η απαρχή της διάλυσης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Τώρα οι Έλληνες, μαθαίνουμε και μία άλλη τέχνη. Το έγραψα προχθές στο Γερμανικό περιοδικό Stern, το γράφω και εδώ τώρα. Μαθαίνουμε την τέχνη να φτιάχνουμε κόμπους για κρεμάλες. Σύντομα θα γεμίσουν οι πλατείες των πόλεών μας με κρεμάλες, στις οποίες θα περάσουμε τους λαιμούς όλων αυτών που υπέγραψαν τον αφανισμό της Ελλάδος.

Κανένας οίκτος δεν θα υπάρξει για τους προδότες. Η ώρα είναι κοντά. Το ρολόι της εκδίκησης δείχνει δώδεκα παρά ένα. Το βουητό από το κύμα της αγανάκτησης του λαού ακούεται δυνατά. Όλο και πλησιάζει. Σ’ αυτούς που πρόδωσαν, σ’ αυτούς που ατίμασαν το όνομα της πατρίδας μας, επιφυλάσσουμε ατιμωτικό θάνατο. Θάνατο στην κρεμάλα.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗΣ


Σχολιο του Ελληνικου Ανεμου :

Η Φωτογραφια "παρθηκε" το πρωι του Σαββατου 7 Μαιου 2011. Στην Ακροπολη κυματιζει περιφανη η Ελληνικη Σημαια, το "πανι" που κλεινει μεσα του εναν ολοκληρο πολιτισμο, μια οντολογικη υποσταση , μια μυηση στο φως, αλλα και μια αφειδολευτη θυσια, ολων εκεινων που ειχαν την ψυχικη και συναισθηματικη ικανοτητα να καταλαβουν τις αξιες που αξιζε να προασπισουν με την ψυχη και την ζωη τους. Προχθες ο ζωγραφος Κωστας Τσοκλης απο την ΕΡΤ ειπε (απο μνημης μας) "οι φιλοι μου με προδωσαν, εγω προσφερα χρυσαφι, ασημι, διαμαντια, και πετρες. Εκεινοι (οι φιλοι που τον προδωσν) πηραν μονο τις πετρες. Η εννοια του ΠΡΟΔΟΤΗ δεν περιλαμβανει αποκλειστικα εκεινους που πουλανε την Πατριδα γνωριζοντας τι αξιζει. Συνηθως προδοτες ειναι εκεινοι που ειναι ανικανοι να εκτιμησουν το χρυσαφι και διαλεγουν τις πετρες. Ειναι οι ανικανοι να εκτιμησουν την αξια που τους προσφερεται για αυτο και την "ανταλλασουν¨με ευτελες ιδιον οφελος. Η προδοσια, οποια μορφη και να εχει, ξεκιναει απο την ανικανοτητα, να αγαπησεις, να ερωτευτεις, να εκτιμησεις, να δοθεις σ αυτο που σου δινεται. Εμεις που αγαπαμε την Ελλαδα, εχουμε μια απολυτη ερωτικη σχεση μαζι της. Μας δοθηκε ολοκληρωτικα σαν φως και της δοθηκαμε και εμεις απολυτα χωρις περιορισμους, χωρις ορια, χωρις επιφυλαξεις. ΑΓΑΠΩ σημαινει ΧΑΝΟΜΑΙ. και εμεις εχουμε δοθει απολυτα στο φως που λεγεται Ελλαδα. Προδοτες ειναι συνηθως οι ανικανοι να εκτιμησουν, να αγαπησουν, να ερωτευθουν. Προδοτες ειναι αυτοι που γεμιζουν την αδεια ζωη τους, με κινηση και φασαρια που απευθυνεται περιοριστικα στο κατωτερο ενστικτο του θυμικου τους.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ