Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

ΕΛΛΑΔΑ: ΧΩΡΑ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗΝ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΑΟΣ ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟΝ ; Η ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΕΜΟΥ
 
Η ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
 
Μια "Κατοχη" εχει μεσα της την Ελπιδα οτι καποτε θα τελειωσει, ο κατακτητης θα αποχωρησει, και η Πατριδα θα ανασυγκροτιθει. Διωξαμε το Δραμαλη αφου τον Ρεζιλεψαμε, και στους Μυλους του Αργους, εκει που σημερα απολαμβανουμε την "παρεα" και το καλο φαγητο σε περιβαλλον γαληνης http://www.hellenic-foundation.gr/mylosargolidas2.asp δεν υπεσταλη ποτε η Ελληνικη Σημαια.
Αληθεια, μηπως πρεπει να επαναλαβουμε το αυτονοητο, οτι Πατριδα δεν ειναι καποια ιδεοληψια φασισμου, αλλα ειναι μια οντολογικη υποσταση, ενος περιεχομενου ζωης που καθοριζεται απο συγκεκριμενες αξιες και συγκεκριμενο πολιτισμο, που αποτελει μια "αγκαλια ζωης" που αγαπησαμε και θελουμε μεσα σ'αυτην να ζουμε.(?)
Μηπως πρεπει να πουμε οτι η Ελλαδα που αγαπαμε, ειναι η Ελλαδα των Μυλων, οπου φθανεις στις 2.30μμ και καθεσε με την παρεα σου μαζι με τους φιλους που εχεις κανει εκει, μεχρι τις 7.30μμ, μοιραζομενος αγαπη, καλη συνροφια, ονειρα και πιστη, σε μια απεραντη απεριοριστη ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ υποσταση, και πως αυτο δεν εχει καμια σχεση με το "στερεοτυπο του καταναλωτισμου" στην παραλια της Νικαιας (Γαλλια) οπου δεν μπορεις να μετακινισεις την καρεκλα σου γιατι ο υπαλληλος-γκαουλαιτερ του οικονομικου κατακτητη σου θα σου επιβαλει το ηλιθιο καταναλωτικο μοντελο, που σου καθοριζει οτι εισαι στο τραπεζι της παραλιας της Νικαιας, για να καταναλωσεις και να πληρωσεις ως μια "κοπρομηχανη" και τιποτα αλλο, κανωντας σε να σκεφθεις οτι προτιμας την "πολυτελεια" του Ελληνικης Ιδιοκτησιας (ακομα) Αστερα της Βουλιαγμενης, αλλα και την απλοτητα της "Οστριας" των Μυλων του Αργους που εαν δεν σε εκανε ο καταναλωτισμος ενα "αγραμματο ζωο" ξαναζεις τον Ελληνικο Μυθο και χτυπαει μεσα σου η "επανασταση"?
 
Το ξεπουλημα της Χωρας δεν ειναι θεμα Οικονομικο. Ειναι θεμα ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Σημερα στον ΑΣΤΕΡΑ της Εθνικης Τραπεζας Ειμαστε ως Ανθρωποι, στο Τραπεζακι των Μυλων ειμαστε ως Ανθρωποι, γιατι και οι διευθυντες ειναι Ελληνες και μαλιστα προσωπικοι μας φιλοι. Η Ελλαδα ως Πατριδα ειναι η Χωρα που οι Ελληνες υπαρχουμε ως Προσωπικοτητες (Με εξαιρεση το υπο κατοχην Κρατος οπου ο εξευτελισμος του Ελληνα ειναι το επιδιωκομενο αυτονοητο).
 
Με  την Πωληση της Ελλαδας, θα παψουμε να υπαρχουμε ως προσωπικοτητες και θα κινουμεθα ως "αναλωσιμοι καταναλωτες", με συγκεκριμενο χωρο παραμονης στο Τραπεζι του Αμερικανικου Εστιατοριου, και με επιβαλομενη συγκεκριμενη συμπεριφορα, κατι που στην Σημερινη "Μεγαλη Βρεττανια" θα θεωρειτο ανεπιτρεπτο για το προσωπικο, που μας υποδεχεται παντα ως πελατες με σεβασμο αλλα και φιλια.
 
ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΥΔΡΑΣ http://www.hellenic-foundation.gr/camsaronikos.asp ΚΑΙ 6.000 ΝΗΣΙΑ μπορει για την Γερμανικη κουλτουρα να ειναι μια οικονομικη πραξη. Για την Ελλαδα ειναι ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΩΣΗ.
 
Ενας Πολιτισμενος Λαος, πρεπει να μπορει να υπαρχει πολυ ψηλοτερα απο τα ορια της "Διαχειριστικης Οικονομικης Οντοτητας" στην οποια τωρα εξαναγκαζονται οι Ελληνες να μεταλλαγουν.

Ενα απο τα σκληρα εργαλεια του Σημερινου Κατακτητη ειναι και το φορολογικο συστημα με το συγκεκριμενο τροπο που επιβαλεται.

καθ. Ανδρεας Αθηναιος

--------------
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Ο λογιστής, οι παρατάσεις, η αντίπερα όχθη
και η συλλογική δράση  
 

Κωνσταντίνος Δημ. ΓραβιάςΠτυχιούχος Οικον. Παν/μίου ΠειραιάΛογιστής - φοροτεχνικός
Μέλος της επιστημονικής ομάδας του TAXHEAVEN
kαταπονημένος από την ψυχολογική και τη σωματική κόπωση που προστίθενται αμφότερες στην ήδη συσσωρευμένη ένταση και πίεση των τελευταίων ετών, βαδίζω με αργούς ρυθμούς προς την ολοκλήρωση ενός μεγάλου μέρους των υποχρεώσεων που έχω ως επαγγελματίας μέχρι τα τέλη Αυγούστου. Εργαζόμενος μεταξύ σφύρας και άκμονος, παλεύοντας διαρκώς με τη λερναία ύδρα των φορολογικών υποχρεώσεων, βρίσκομαι συνεχώς αντιμέτωπος με νέες δαιδαλώδεις διαδικασίες που δεν έχουν πραγματικά τελειωμό. Συνεχώς ξεφυτρώνουν κι άλλες με αποτέλεσμα, -όντας ανήμπορος να αντιδράσω-, να παρασύρομαι σε μία έντονη περιδίνηση που με τραβά με δύναμη προς τον πάτο. Οι ασάφειες του ν.4172/2013, τα νέα δεδομένα στο φορολογικό γίγνεσθαι της χώρας, οι αλληλοσυγκρουόμενες αποφάσεις, οι τροπολογίες, η ψήφιση νόμων εν μέσω υποβολής φορολογικών δηλώσεων, η καθυστέρηση στο άνοιγμα της εφαρμογής του taxis για την υποβολή των δηλώσεων και άλλα πολλά, οδήγησαν στη δημιουργία ενός κλίματος έντονης ανασφάλειας, άγχους, αλλά και έντονου προβληματισμού. Κουβαλώντας στους ώμους μου σαν σύγχρονος Άτλαντας όλο αυτό το βάρος κι έχοντας παράλληλα να αντιμετωπίσω το ολοένα αυξανόμενο πλήθος καταληκτικών ημερομηνιών, προσπαθώ να ισορροπήσω ακροβατώντας πάνω σε τεντωμένο σχοινί. Αναλογίζομαι ότι ο όγκος δουλειάς δεν είναι ανάλογος του αριθμού των πελατών, αφού ακόμη και λίγους πελάτες να έχεις, ο όγκος εργασίας είναι δυσανάλογος και δύσκολα διαχειρίσιμος.Ομολογουμένως η φετινή χρονιά είναι απ΄ τις χειρότερες αναφορικά με τα προβλήματα που ανέκυψαν σε επαγγελματικό επίπεδο. Μέσα σε όλο αυτό το συνονθύλευμα εγκυκλίων, αποφάσεων και νομοθετικών παρεμβάσεων, ήρθαν να προστεθούν και οι τελευταίες αλλαγές στο Φ.Π.Α., στη φορολογία εισοδήματος,κ.λπ., -στα πλαίσια του νέου εφαρμοστικού νόμου- και ουσιαστικά γονάτισα από το βάρος των νέων δεδομένων. Άραγε πόσο εφικτό είναι να ασκείς με συνέπεια το επάγγελμά σου κάτω από τέτοιες αντίξοες συνθήκες; Υπό την επήρεια όλου αυτού του άγχους και της συνεχιζόμενης πίεσης, αισθάνομαι συχνά να πνίγομαι, αφού ο βρόχος όλων των ανωτέρω σφίγγει απειλητικά το λαιμό μου. Άλλες φορές πετάγομαι στον ύπνο μου επειδή δεν είμαι σίγουρος αν έχω ολοκληρώσει κάποια εργασία. Ο προσωπικός χρόνος αποτελεί εδώ και καιρό παρελθόν, αφού αν δεν μελετήσω ενδελεχώς τις νέες διατάξεις, μοιραία θα χάσω το τρένο των εξελίξεων και θα το κοιτώ αποσβολωμένος να απομακρύνεται από την αποβάθρα του σταθμού κρατώντας τις αποσκευές στο χέρι. Το τραγελαφικό όμως της υπόθεσης είναι πως μπορεί να δαπανήσεις χρόνο και φαιά ουσία προκειμένου να κατανοήσεις κάποιες διατάξεις που θεσπίζονται και μόλις έχεις αποκρυσταλλώσει άποψη και αρχίζεις να ενημερώνεις τους πελάτες σου, αίφνης να ψηφίζεται ένας νέος νόμος που ανατρέπει όλο το σκηνικό, αναγκάζοντάς σε να μελετήσεις εκ νέου τα καινούργια δεδομένα. Η ατέρμονη αυτή διαδικασία με οδηγεί σε έναν φαύλο κύκλο, όπου το θύμα είμαι εγώ.Η κατάσταση που επικρατεί φέτος όσον αφορά στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων μπορώ να τη χαρακτηρίσω σαν ιλαροτραγική. Δεν γνωρίζω κανέναν άλλο επαγγελματικό κλάδο στον οποίο η προσδοκία μιας «παράτασης» να δημιουργεί τέτοια αναστάτωση και συνάμα η ανακοίνωσή της να επιφέρει τόση ευφορία στους κόλπους του. Μια τόση δα μικρή λεξούλα κι όμως στο άκουσμά της δημιουργείται ντελίριο. Η λέξη αυτή έχει χάσει το κυριολεκτικό της νόημα και φαντάζει στους απανταχού συναδέλφους που κολυμπούν αγόγγυστα σαν μια μικρή βραχονησίδα ξεκούρασης στη μέση του αχανούς πελάγους της φορολογίας. Παρόλο που είμαι αντίθετος με τη φιλοσοφία των παρατάσεων, συλλαμβάνω αρκετές φορές τον εαυτό μου να παίρνει μια μικρή ανάσα με τις νέες καταληκτικές ημερομηνίες. Παρά το γεγονός ότι είμαι θιασώτης της απρόσκοπτης λειτουργίας του taxis, της αναζήτησης ευθυνών των υπαιτίων της κωλυσιεργίας από πλευράς υπ. Οικονομικών,των σταθερών ημερομηνιών και του σταθερού φορολογικού πλαισίου, -έτσι ώστε να υπάρχει εκ μέρους μου ένας υποτυπώδης προγραμματισμός εργασιών, εντούτοις λόγω της υφιστάμενης κατάστασης και όντας άθυρμα στα χέρια των υπευθύνων,αντιλαμβάνομαι συχνά ότι εκτελώ σαν πειθήνιο όργανο τα κελεύσματα της εκάστοτε ηγεσίας. Είναι τραγικό να αναγκάζεσαι να τσαλακώνεις καθημερινά την αξιοπρέπειά σου προκειμένου να τα βγάλεις πέρα. Είναι πασιφανές ότι η πρόσφατη παράταση –όπως και άλλες στο έχουν δοθεί στο παρελθόν– σχετικά με την υποβολή δηλώσεων φυσικών και νομικών προσώπων, δεν δόθηκε επειδή οι ποδηγέτες του υπ. Οικονομικών είχαν αντιληφθεί το μέγεθος του φόρτου εργασίας και των προβλημάτων που ανέκυψαν στους λογιστές όλης της χώρας, αλλά λόγω της έκδηλης αδυναμίας του συστήματος να δεχθεί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα αυτό τον όγκο δηλώσεων. Αυτό και μόνο το γεγονός καταδεικνύει το μέγεθος της υποκρισίας ορισμένων που δήθεν κόπτονται για τις ανάγκες του λογιστή. Είναι όμως καιρός να πάρω κάποιες αποφάσεις. Το μεγαλύτερό μου ελάττωμα στάθηκε η αδιαφορία για τη συλλογική δράση και τη διάτορη διεκδίκηση των δίκαιων και συνάμα λογικών αιτημάτων του κλάδου. Περιχαρακωμένος στο μικρόκοσμό μου, αποστασιοποιημένος –έχοντας επιχειρήματα ή όχι– από την ενεργή συμμετοχή στα συλλογικά όργανα, αρέσκομαι συχνά να ασκώ μόνο κριτική στους συναδέλφους που ασχολούνται με τα συνδικαλιστικά δρώμενα του χώρου, απέχοντας ουσιαστικά από τη συλλογική δράση. Δρώντας μέσα σε έναν κατακερματισμένο κλάδο,όπου κυριαρχεί η μοναχική πορεία της πλειονότητας των συναδέλφων και η λογική του διαίρει και βασίλευε, συνειδητοποιώ πλέον ότι έτσι δεν με υπολογίζει κανείς απ΄την αντίπερα όχθη. Μάλιστα είμαι πεπεισμένος ότι οι ιθύνοντες του υπ.Οικονομικών τρίβουν τα χέρια τους από ευχαρίστηση βλέποντας την έλλειψη ενότητας στο χώρο, αφού ένας διασπασμένος κλάδος δεν αποτελεί δυνατό αντίπαλο.Από την εναρκτήρια ομιλία του νέου αναπληρωτή υπ. Οικονομικών κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη κατά την τελετή παράδοσης –παραλαβής στο υπ. Οικονομικών, μου έκανε εντύπωση το παρακάτω χωρίο της: «[…] Η δεύτερη είδηση της ημέρας και η δεύτερη μεγάλη μάχη που έχουμε μπροστά μας-γιατί έχουμε πάρα πολλές όπως είπα και μόνο σε αυτές θα αναφερθώ- είναι το θέμα των φορολογικών δηλώσεων. Ξεκάθαρα, το είπαμε και με τον Ευκλείδη Τσακαλώτο-ξέχασε να το πει πριν- το ξεκαθαρίσαμε και το αποφασίσαμε, δεν θα υπάρχει άλλη παράταση. Τελειώνουν οι φορολογικές δηλώσεις, θέλουμε ο φορολογικός μηχανισμός να ασχοληθεί με άλλα πράγματα, θέλουμε να ασχοληθεί με ελέγχους, θέλουμε να ασχοληθεί με την είσπραξη. Τελειώνουν οι φορολογικές δηλώσεις τέλος Αυγούστου και δεν θα υπάρχει ούτε μία μέρα παράταση και στέλνω μήνυμα σε όλους τους φορολογούμενους να τρέξουν να κλείσουν αυτήν εδώ την εκκρεμότητά τους […]».Η παραπάνω δήλωση του νέου αναπληρωτή υπουργού μου προκάλεσε αλγεινή εντύπωση, αφού ένιωσα ότι δεν έχει αντιληφθεί στο πλήρες μέγεθος τους, τόσο την τεράστια αναστάτωση,όσο και τα πλείστα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος των λογιστών εξαιτίας της κωλυσιεργίας του υπ. Οικ. να ανταποκριθεί σε όσα ορίζει ο νόμος. Για όσα υφίσταται ο κλάδος φέτος ευθύνεται αποκλειστικά το αρμόδιο υπουργείο και κανείς άλλος, γι΄ αυτό καλό θα ήταν οι ιθύνοντες να μην κουνούν επιδεικτικά το δάκτυλο σε όλους εμάς που υφιστάμεθα των παθών μας τον τάραχο. Η μόνη διέξοδος για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε είναι η αλλαγή στη νοοτροπία, στον τρόπο σκέψης και αντίληψης ορισμένων πραγμάτων. Ταυτόχρονα, η άσκηση αυτοκριτικής ώστε να εντοπίσουμε τα λάθη μας θα οδηγήσει στην ατομική κάθαρση.Όλα αυτά όμως πρέπει να πλαισιωθούν από τη συλλογική συμμετοχή και την έντονη δράση, τα οποία σε συνδυασμό με την υψηλή επιστημονική γνώση θα οδηγήσουν στη δημιουργία ενός αρραγούς μετώπου απ΄την πλευρά μας, που θα αποτελεί ικανό και δύσκολο αντίπαλο για όλους. Ας αναλογιστούμε τις ευθύνες και το ρόλο μας και ας δράσουμε επιτέλους συλλογικά, προκειμένου να διεκδικήσουμε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να απεμπολήσουμε την ανθρώπινη και την επαγγελματική μας αξιοπρέπεια, τις αξίες, τα ιδανικά και τα όνειρά μας. Ενδεχομένως οι προβληματισμοί που εκφράστηκαν στο παραπάνω κείμενο να είναι και δικοί σας. Άλλωστε, η χρήση του πρώτου ενικού προσώπου έγινε ηθελημένα. Είμαι σίγουρος ότι όλοι επιθυμούμε να βιώσουμε καλύτερες μέρες στο επάγγελμά σας, απαλλαγμένες από ανασφάλεια και άγχος. Γι΄αυτό πρέπει να προσπαθήσουμε συλλογικά. Καλημέρα και καλή δύναμη.









Πηγή:


Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

ΟΣΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΙΝΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΜΕ

ΟΣΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΙΝΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΜΕ

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΔΟΜΟΚΟ O ΣΥΡΜΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΗΧΑΝΗ ΑΠΟ ΝΤΗΣΕΛ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ






ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΥΡΜΟ ΣΤΟΝ ΔΟΜΟΚΟ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
 






     Οι φωτογραφιες ειναι (c)  του Ιδρυματος Ελληνισμου

 
 Εννέα έργα, εξασφάλισαν χρηματοδότηση από το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο της Κομισιόν «Συνδέοντας την Ευρώπη», γνωστότερο ως CEF (Connecting Europe Facility).

Συγκεκριμένα, περνά στο CEF η ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων, συμπεριλαμβανομένου του GSM-R, με ηλεκτροκίνηση Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός, μήκους 106 χλμ.

Οι επιλέξιμες δαπάνες του έργου ανέρχονται σε 444 εκατ. ευρώ και η χρηματοδοτική συνδρομή του προγράμματος ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ. Με αυτό το έργο ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός του βασικού άξονα της χώρας και καθίσταται παρελθόν η παλιά μονή γραμμή του 1904 που ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αντιμωπίζει τεράστια προβλήματα.

Παράλληλα, πέρασε στο CEF το έργο Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος που εκτελείται στο πλαίσιο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας - Πάτρας. Οι επιλέξιμες δαπάνες προσεγγίζουν τα 300 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων συγχρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα τα 212 εκατ. ευρώ. Μαζί με τις υπόλοιπες εργολαβίες της βόρειας Πελοποννήσου και με την ωρίμαση της σύνδεσης Ρίο - Πάτρα, η νέα γραμμή θα αντικαταστήσει την παλιά μετρική γραμμή που κατασκευάστηκε επί του Χαριλάου Τρικούπη.

Στο CEF πέρασαν επίσης οι μελέτες:

Για την αναβάθμιση της γραμμής Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας (1 εκατ. ευρώ - συγχρηματοδότηση 0,5 εκατ. ευρώ)

Για τη νέα γραμμή Τοξότες Ξάνθης - Νέα Καρβάλη και τη σύνδεση με τον εμπορευματικό λιμένα της Καβάλας (2 εκατ. ευρώ - συγχρηματοδότηση 1 εκατ. ευρώ), μήκους 31,8 χλμ.

Για τη δημιουργία νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Αμφίπολη - Νέα Καρβάλη (προϋπολογισμού 3,8 εκατ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση 1,9 εκατ. ευρώ), με τηλεδιοίκηση, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση, δηλαδή του ανατολικού κλάδου της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Πρακτικά, ανοίγει ο δρόμος για τις πρώτες προμελέτες, καθώς το έργο είναι παντελώς ανώριμο, αλλά θεωρείται ιδιαίτερα χρήσιμο στο πλαίσιο των διευρωπαϊκών δικτύων.

Επίσης, εγκρίθηκαν πολυεθνικά πρότζεκτ για τα διευρωπαϊκά δίκτυα, στα οποία συμμετέχει η Ελλάδα, όπως: Το Poseidon Med II, με επικεφαλής τη ΔΕΠΑ, προϋπολογισμού 53 εκατ. ευρώ (συγχρηματοδότηση 26 εκατ. ευρώ) που θα χρηματοδοτήσει μελέτες για την υιοθέτηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου στην Ανατολική Μεσόγειο και την ανάδειξη της Ελλάδας ως κόμβου για την αποθήκευση και διανομή LNG. Αιχμή του δόρατος του προγράμματος θα είναι η Ρεβυθούσα.

Το αεροπορικό πρότζετκ Joint Application for PDP Implementation - Cluster 3, με επικεφαλής της ιταλική ENAV που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού με τη συμμετοχή 16 κρατών - μελών (προϋπολογισμού 281 εκατ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση 140 εκατ. ευρώ)

Η «ναυαρχίδα» της Τηλεματικής και Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών I_HeERO με επικεφαλής το υπουργείο Εργασίας της Κάτω Σαξονίας και τη συμμετοχή 17 κρατών - μελών (προϋπολογισμού 30 εκατ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση 15 εκατ. ευρώ), το οποίο φιλοδοξεί να επεκτείνει το e-call σε όλους τους τύπους οχημάτων.

Το μεγάλο πρότζεκτ Τηλεματικής και διαχείρισης κυκλοφορίας Crocodile 2, με επικεφαλής το υπουργείο Μεταφορών, Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Αυστρίας και τη συμμετοχή εννέα κρατών - μελών (προϋπολογισμού 41 εκατ. ευρώ με συγχρηματοδότηση 8 εκατ. ευρώ), που έχει στόχο την οδική ασφάλεια και την πληροφόρηση.

Ποιά κόπηκαν

Στο μεταξύ, δεν πέρασαν στο CEF μία σειρά από προγράμματα ελληνικού ενδιαφέροντος, καθώς «κόπηκαν»:

Οι μελέτες για την αναβάθμιση της γραμμή ΣΚΑ - Οινόη και την κατασκευή υπόγειας διάβασης στον σταθμό Αλιάρτου (προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, με προτεινόμενη συγχρηματοδότηση 1 εκατ. ευρώ).

Η γ' φάση των μελετών για την κατασκευή για της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα - Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα (προϋπολογισμού 16 εκατ. ευρώ με προτεινόμενη συγχρηματοδότηση 8 εκατ. ευρώ). Η γραμμή σχεδιάζεται για ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, με αμφίδρομη σηματοδότηση.

Οι μελέτες του προαστιακού Κορωπί - Λαύριο (προϋπολογισμού 5 εκατ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ), οι οποίες θα χρηματοδοτηθούν, σύμφωνα με πληροφορίες, από το νέο ΕΣΠΑ.

Η μελέτη για νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το Θριάσιο με τη γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης στην περιοχή της Θήβας (προϋπολογισμού 3,5 εκατ. ευρώ με προτεινόμενη συγχρηματοδότηση 1,7 εκατ. ευρώ) και σχεδιάζεται για την αποσυμφόρηση του σιδηροδρομικού άξονα της Αττικής. Η δράση καλύπτει προκαταρκτικές μελέτες για τη νέα γραμμή που σχεδιάζεται μεταξύ Θριασίου και Σφίγγας με στόχο να τροφοδοτεί τον άξονα με εμπορευματικά τρένα.

Η ολοκλήρωση της β' φάσης των μελετών για την κατασκευή της νέας μονής γραμμής Καλαμπάκα - Κοζάνη (προϋπολογισμού 2,5 εκατ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση 1,2 εκατ. ευρώ).

Η μελέτη για ένα πιλοτικό δίκτυο 13 σταθμών ανεφοδιασμού CNG στην Ελλάδα με επικεφαλής τη ΔΕΠΑ (προϋπολογισμού 7,3 εκατ. ευρώ, με προτεινόμενη συγχρηματοδότηση 6,2 εκατ. ευρώ).

Το έργο Testcits για τη μελέτη εναλλακτικών συνεργατικών Συστημάτων Ευφυών Μεταφορών, με επικεφαλής το Πολυτεχνείο της Μαδρίτης (επιλέξιμου προϋπολογισμού 1,1 εκατ. ευρώ, με προτεινόμενη συγχρηματοδότηση 0,5 εκατ. ευρώ)

Συνολικά, τα 276 έργα που ενέταξε η Κομισιόν στο CEF φτάνουν τα 13,1 δισ. ευρώ. Τα κράτη - μέλη πρότειναν πάνω από 700 έργα για αιτούμενη χρηματοδότηση άνω των 36 δισ. ευρώ.

πηγη RED 18 Ιουλιου 2015


ΑΤΑΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ


Ο ΙΜΠΡΑΗΜ

Ποιος είπε ότι πέθανε ο Ιμπραήμ;

αυτός ζει και βασιλεύει

στη δούλεψη των διεθνών συνωμοτών

δρα με το σπαθί και  τον δαυλό

ό, τι το αφεντικό βολεύει

 

Αυτός έκαψε το 1825 το Μοριά

δεν άφησε σπίτι όρθιο ούτε περιοχή δασωμένη

έκτοτε μας επιτίθεται συχνά

όταν    ισχυρό φυσάει μελτέμι και η θερμοκρασία ανεβαίνει

 

Ο Ιμπραήμ ποικίλες εντολές αναλαμβάνει

άλλοτε σου κόβει τα λεφτά, άλλοτε φωτιές βάζει

αυτός κινεί την αναρχία ,

του Αιγαίου τα νερά καθημερινά παραβιάζει

άλλοτε εκτελεί τον Τούρκικο Αττίλα,

το χρέος ο τοκογλύφος στην αποικία

στα ουράνια ανεβάζει ,

ο εγκληματίας Ιμπραήμ σε μνημόνια μας

βάζει

και ο οικοπεδοφάγος πυρομανής κάποιο οικοπεδάκι

ετοιμάζει .

 

Ένας ο ιμπεριαλισμός   πρόσωπα έχει χίλια

φασισμός, ναζισμός , κομμουνισμός ...απολυταρχία

με το δαυλό ,   όπλο   της το Ευρώ

η Ευρωζώνη μας σκοτώνει και η  Ολιγαρχία

οι λαοί σαν   Ηρακλής τα κεφάλια να κάψουν της

Λερναίας Ύδρας

για να γλυτώσουμε από του  εγκληματία Ιμπραήμ

την κακουργία !

 

*Αμφικτύων

18/7/2015

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Η ΑΤΑΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ......


ΑΜΝΟΣ

 

Ευκαιρία του δόθηκε

να γίνει ο μεγάλος

κι’ εκείνος  στα σκυλιά την έριξε

του έλλειπε το θάρρος

 

Η Κίρκη τον ενάρκωσε

τον φόβισαν  Λαιστρυγόνες

ακίνητο τον κράτησαν

οι αρπακτικές σιαγόνες

 

Κι’ εκείνος λιποψύχησε

καθώς  τη μάχη δίνει

τον δέσανε πισθάγκωνα

το στράτευμα παραδίδει

 

Κάλιο λέοντας προβάτων επικεφαλής

πάρα πρόβατο διοικητής  λεόντων

τα λιοντάρια  ο αμνός τα  οδηγεί

στο σφαγείο  ναζιστών και   δολοφόνων

Αμφικτύων

14/7/2015

 

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/

Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ



DEALS

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΠΩΛΗΤΗΣ
13 Μαΐου 15 Minerva Ltd Cathay Life Insurance Co
11 Μαΐου 15 TPG Capital Exor

ΜΕΤΟΧΕΣ

ΔΕΙΚΤΕΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

 
ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ
 
A) Αναδημοσιευουμε το κειμενο απο το περιοδικο RED
 
 
Την οριστική πώληση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού στη Lamda Development αποφάσισε η κυβέρνηση, με βάση την πρόταση που κατέθεσε χθες στους δανειστές για να κλείσει η συμφωνία.

Το Ελληνικό είναι στην πρώτη γραμμή των άμεσων ιδιωτικοποιήσεων μαζί με άλλες εξπρές μεταξύ των οποίων ο ΑΔΜΗΕ, τα λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, η Εγνατία και τα περιφερειακά αεορδρόμια στην γερμανική Fraport. Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόφαση αυτή βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές δεσμεύσεις και αναμένεται να προκαλέσει θύελλα στον ΣΥΡΙΖΑ. Στην περίπτωση του Ελληνικού έχει αντιδράσει σφόδρα ο Π. Λαφαζάνης, η Ν. Βαλαβάνη και ο Γ. Τσιρώνης ενώ για τον ΟΛΠ αντιδρά ο υπουργός Θ. Δρίτσας. Ο κ. Λαφαζάνης, ο οποίος είναι αντίθετος συνολικά στο νέο μνημόνιο, αντιδρά και στην πώληση του ΑΔΜΗΕ.

Αναλυτικότερα για τις ιδιωτικοποιήσεις προβλέπεται:
Το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ θα βελτιώσει το Σχέδιο Ανάπτυξης Περιουσίας το οποίο θα περιλαμβάνει την ιδιωτικοποίηση όλων των περιουσιακών στοιχείων που βρίσκονταν στην «κατοχή» του έως την 31η Δεκεμβρίου 2014. Το υπουργικό συμβούλιο θα εφαρμόσει το πρόγραμμα.
Προκειμένου να διευκολυνθεί η ολοκλήρωση των δημοπρασιών, οι αρχές θα ολοκληρώσουν όλες τις εναπομείνασες κυβερνητικές πράξεις, συμπεριλαμβανομένων των περιφερειακών αεροδρομίων, τον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Εγνατία, τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης και το Ελληνικό (ο πλήρης κατάλογος στο Τεχνικό Μνημόνιο). Αυτή η λίστα των ενεργειών ανανεώνεται τακτικά και η κυβέρνηση θα διασφαλίσει ότι οι εναπομείνασες ενέργειες θα προωθηθούν στον ορθό χρόνο.
Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ θα ανακοινώσουν τις ημερομηνίες για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών Πειραιά και Θεσσαλονίκης όχι αργότερα από τα τέλη Οκτωβρίου 2015 και για ΤΡΑΙΝΟΣΕ Rosco, χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στους όρους που ισχύουν.
Η κυβέρνηση θα μεταφέρει το ποσοστό που κατέχει στον ΟΤΕ στο ΤΑΙΠΕΔ.

Θα λάβει ουσιαστικά και μη αναστρέψιμα βήματα για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων βάσει των υπαρχουσών συνθηκών και με τους υπάρχοντες προωθούμενους αναδόχους.
 
Β) Αφου διαβασαμε το ανωτερω κειμενο, αναρωτηθηκαμε, αφου θα πουληθουν ολα αυτα, ποια θα ειναι η "Ελλαδα" που θα παραμεινει στην Ευρωπη και στο Ευρω?
 
Μηπως ο τιτλος θα επρεπε να ειναι "ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΚΑΙ Η ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ?
ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΟ!
 
Μηπως ετσι η Ελλαδα, μετετρεπεται σε ΧΩΡΟ αντι για ΧΩΡΑ, που ειναι και η απο την Αρχη προσεγγυση των "Εταιρων"(?) δηλ του Ευρωπαικου Κατεστημενου?
 
καθ. Ανδρεας Αθηναιος