Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2010

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΤΗΣ

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΙΣΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΣΤΗ .....ΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ


Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ

Του Καθηγητή Ανδρέα Αθηναίου

U.S.A.

Με κάθε σεμνότητα αλλά και αυτοπεποίθηση, είχαμε πάντα τονίσει σε όσους από ιδεοληψία (κατ ελάχιστο) είχαν λυσσάξει να διαλύσουν την OLYMPIC AIRWAYS, ότι έστω και εάν ήταν ψυχικά και νοητικά ανήμποροι να καταλάβουν την Οντολογική Υπόσταση ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ, αλλά ακόμα και σε όσους με συνειδητή σκοπιμότητα «αγωνίζονται» να καταργήσουν την Ελλάδα και τον Ελληνισμό, διαλύοντας την Οικονομική Δομική Υπόσταση του Κράτους, καταργώντας η απαξιώνοντας τα σύμβολα, (αυτοί καταλαβαίνουν πολύ καλά την ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και την σημασία της ως ενος ουσιαστικού ιστού της Οντολογικής Υπόστασης της Ελλάδος. Ο αεροπορικός ιστός με κάθε σημείο της Ελλάδας, αλλά και με κάθε σημείο του Ελληνισμού, είναι για μεν το εσωτερικό Εθνική Κυριαρχία για δε το εξωτερικό, όπου Ελληνισμός ΕΘΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ. Όλες οι εθνικές αεροπορικές εταιρείες, αυτή περίπου την αποστολή είχαν για τα Έθνη τους. Για την Ελλάδα όμως η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είχε ένα ρόλο πολύ πιο σημαντικό κυρίως λόγω των σκληρών περιφερειακών ανισοτήτων και του νησιώτικου χαρακτήρα της χώρας, μιας χώρας Αρχιπελάγους οριζόμενου, και σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο της θάλασσας, για λόγους Εθνικής Οντολογικής Υπόστασης, η Ελλάδα χρειαζόταν την Ολυμπιακή Αεροπορία ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι του κορμιού της, της Υπόστασης της και της Εθνικής της Κυριαρχίας. Αλλά ακόμα και σε οικονομικούς όρους, η Ελλάδα λόγω «μεγέθους», μόνο μια αεροπορική εταιρεία μπορεί να έχει λόγω φυσικού μονοπωλίου. Μέσα στα πλαίσια της Παγκοσμιοποίησης, οι εθνικές αεροπορικές εταιρείες έπρεπε να εξαφανιστούν, ακριβώς γιατί με κάθε τρόπο πρέπει να καταργηθούν τα έθνη , οι πατρίδες και κάθε τι που προσδίδει πολιτιστικοί ταυτότητα και εμποδίζει την μετατροπή των λαών σε χύδην μάζα, μηδενισμένων ανθρώπων. Για αυτό και η Ολυμπιακή έπρεπε να καταργηθεί, στα πλαίσιο της προσπάθειας μηδενισμού του όρου Ελλάδα και Ελληνισμός. Στα ίδια πλαίσια του «συνωστισμού» της καταστροφής της Σμύρνης, η της καθαρά «φτιαχτής» άποψης ότι τα Εθνη είναι κατασκευές …. η της προσπάθειας χειραγώγησης των κοινωνιών σε μια δήθεν πολυπολιτισμικη αλλά στην ουσία συνειδητά απολιτισμικη κοινωνία. Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΣ (ραχοκοκαλιά) της ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΣ (ραχοκοκαλιά) ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, για αυτό ακριβώς έπρεπε να «εκλείψει». Με συνειδητές πολιτικές αποφάσεις, οι κερδοφόρες γραμμές της έκλεισαν η μια μετά την άλλη, καταργήθηκε το μοντέλο Ωνάση όπου οι κερδοφόρες χρηματοδοτούσαν τις αναπτυξιακές και η εταιρεία ήταν ΚΑΙ οικονομικά υγειης. Ύστερα άρχισε η υστερία των δήθεν ζημιών και ελλειμμάτων, με τα οικονομικά του «μπακάλη». Και καταλήξαμε στην ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ κατασκευασμένη για ηλιθίους η για αποδέκτες σκόπιμα παραπληροφορημενους. Η προπαγάνδα που ακόμα ακούγεται ΣΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ είναι για γέλια, αφού έχουν αποκρύψει σκόπιμα από τον Ελληνικό λαό: 1) ΑΠΕΚΡΙΒΕΙ το πόσα ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΟΣΤΙΣΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ Η ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, και πόσα από αυτά τα δισεκατομμύρια τα δανείστηκε το Ελληνικό Δημόσιο από την Διεθνή τοκογλυφία για την μεγάλη (ΔΗΘΕΝ) επιτυχία της αποκρατικοποίησης, και πόσο από αυτό το τοκογλυφικό δανεισμό είναι μέσα στα διαφημιζόμενα (φτιαγμένα τεχνητά από την πολιτική αυτή που δεν ήταν μονόδρομος αλλά μόνο «Αλμουνιαδρομος») δανεικά και χρεωστουμενα που λένε σήμερα ότι έχει η χώρα. 2) ΑΠΕΚΡΥΒΕΙ το ότι στην Ελλάδα, η αποεπενδυση, ήταν στόχος χρηματοδοτούμενος συνειδητά από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Παγκοσμιοποίηση , μέσα από μια «φτιαχτή» ιδεολογία, που παρουσιάσθηκε από τα οικονομικά της προπαγάνδας, ως ελεύθερη οικονομία της αγοράς, ενώ στην ουσία ήταν μια πολιτική ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΣΜΟΥ για ΑΠΟΕΠΕΝΔΥΣΗ σε κάποιες χώρες, και μεταφορά της παραγωγής σε άλλες χώρες, και κυνηγημένων ντεσπεραντος, θυμάτων δουλεμπόρων . Αυτά βέβαια όλα , βαφτίστηκαν με διάφορα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΠΛΑΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, όπως ελεύθερη διακίνηση ανθρώπων και χρήματος, ανθρώπινα δικαιώματα, και άλλες αδόκιμες ανοησίες, εργαλεία απλώς μια πλύσης εγκεφάλου που ποδηγετεί λαούς με σκοπό την επιβολή της Νέας Τάξης Πραγμάτων. 3) ΑΠΕΚΡΥΒΕΙ το ότι η διάλυση του Εθνικού αερομεταφορέα, έχει τρομακτικές αρνητικές επιπτώσεις στην περιφερειακή ανάπτυξη, επιτείνει τις περιφερειακές ανισότητες , την συγκέντρωση στη χώρα, έχει αντιαναπτυξιακή δυναμική, και συνεισφέρει με την ερήμωση και την συγκέντρωση στην αύξηση του κόστους παραγωγής και στην μείωση της ανταγωνιστικότητας της χώρας. Φυσικά αυτά θέλουν λίγες περισσότερες γνώσεις από πρόσθεση και αφαίρεση. Όμως δεν είναι αυτό που λείπει. Αντίθετα υπάρχει η πολιτική βούληση συρρίκνωσης στο χώρο, ερήμωσης της περιφέρειας και όξυνσης των περιφερειακών ανισοτήτων, ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ. Απόδειξη τόσο ο «Καποδιστρια όσο και ο «Καλλικράτης» που ενισχύουν την ερήμωση και τις περιφερειακές ανισότητες αλλά και τη συγκέντρωση της δραστηριότητας την αύξηση του κόστους και μείωση της ανταγωνιστικότητας. 4) ΑΠΕΚΡΥΒΕΙ ότι η Ελλάδα της διασποράς έχει τρομακτικές δυσκολίες να ταξιδεύει στην Ελλάδα, ταξίδι των 8 ωρών, έγινε περιπέτεια ημερών, και τα ταξίδια των Ελλήνων δυσκόλεψαν. 5) ΑΠΕΚΡΥΒΕΙ ότι όλα αυτά έχουν τρομακτική απώλεια οικονομικού αποτελέσματος, και εισροής πόρων στην Ελλάδα, όσο από ταξίδια οσο και από ματαίωση επενδύσεων. 6) ΑΠΕΚΡυΒΕΙ ότι το επιχείρημα «σώσαμε τους Έλληνες από 1.000.000 την ημέρα» είναι προπαγανδιστικό επιχείρημα, διότι έστω και εάν είναι αληθινό, το κόστος του να μην συμβούν τα ανωτέρω είναι για κάθε Έλληνα ΔΕΚΑ ΣΕΝΤΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ η 36 Ε το χρόνο. Πέραν του ότι τα 36 Ε αυτά θα τα έδιναν οι Έλληνες προκειμένου να έχουν την δική τους αεροπορική εταιρεία , την Ολυμπιακή τους, έστω και σε ΠΑΓΩΜΕΝΟΥΣ ΜΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΡΟΥΣ, (που ωθούν τον άνθρωπο να καταναλώνει άχρηστα πράγματα έστω και με δανεισμό (κάρτες κατανάλωση), ενώ αντίθετα, τον ενοχοποιούν, τον προσβάλουν, και καταστροφολογουν όταν η δαπάνη είναι για ανώτερους σκοπούς) όπως η ΟΑ. ΣΕ ΠΑΓΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ το κόστος του Κρατικού ταμείου του 1.000.000 είναι πολύ μικρό μπροστά στην απώλεια εσόδων που υπάρχει για το Δημόσιο Ταμείο από την αρνητική αντιαναπτυξιακή δυναμική που κοστίζει πολύ περισσότερο σε απώλεια εσόδων Με απλά λόγια «γλυτώνει» 1.000.000 έξοδα και διώχνει πολλαπλά δεκάδες εκατομμύρια έσοδα. Και επειδή κάποιος μπορεί να το καταλάβει έστω και με γνώσεις Δ Δημοτικού, είναι ηλίου φαεινότερο ότι η αποεπενδυση και η αποεθνοποιηση είναι αυτοσκοπός. Για χρόνια αντικρούσαμε όλα αυτά τα «επιχειρήματα» αποκαλύπτοντας ότι ήταν «δήθεν» Οικονομικά Επιχειρήματα, με ακριβή αντιστοιχία στην σκοπιμότητα και ανακρίβεια του συνωστισμού της Σμύρνης. Οι πολιτικές αποφάσεις είναι τύπου «Στεργιαδη» και με σκοπιμότητα ΑΝΤΑΝΤ. Η χθεσινή ανακοίνωση συγχώνευσης της Ο.Α. με την άλλη εταιρεία, αποδεικνύει ένα πολύ σοβαρό δεδομένο. Ότι για την Ελλάδα, μια αεροπορική εταιρεία ειναι φυσικό μονοπώλιο. Ένα ένα όσα έχουμε υποστηρίξει κατά καιρούς αποδεικνύονται, αφού όμως οι υπηρετήσαντες την Παγκοσμιοποίηση έχουν κάνει την ζημιά τους. Μεγάλη ζημιά που πληρώθηκε με δανεικά από τοκογλύφους που ήταν και αυτό πολιτική επιλογή, αφού δεν χρειάζονταν δανεικά από τοκογλύφους, και η επίκληση των μονόδρομων δεν είναι παρά μια ΑΠΑΤΗ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: