ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ







Θαθελα να θυμισω στον Αλεξη Τσιπρα οτι οταν οι αλλοι ειναι αγενεις και θρασεις εχουμε ολο το δικαιωμα να τους επαναφερουμε στην Ταξη.
Ειναι μεγαλη απρεπεια να μας κουνανε το δαχτυλο, να μας ριχουνε σκαμπιλακια λες και εχουν δει το ελληνικο εργο "ο μπακαλογατος", και εμεις στο ρολο του Κωστα Χατζηχριστου ειτε λογω της ανωτεροτητος μας, ειτε λογω της αμηχανιας μας, ειτε και γιατι δεν το περιμεναμε οι αλλοι να μας φερθουν απρεπως, ειτε επειδη ειναι αυτοι ΑΞΕΣΤΟΙ, ειτε επειδη εχουν την νοοτροπια του "τραμπουκου" η του ελληνιστι "μπουλινγκ", η σε ποιο σωστα ελληνικα, αυτου που βλεπει τους αλλους σαν ανθρωπους της καρπαζιας.
Την Επομενη φορα που καποιος θα δειξει με το δαχτυλο η θα "παιξει σκαμπιλι" σε ενα Ελληνα πρωθυπουργο, αυτος οφείλει ως εκ της θεσεως του, αλλα και επειδη ειναι "αντρας" να αναταποδωσει το ιδιο παιχνιδιάρικο σκαμπιλακι, το ιδιο ντοσιε στο κεφαλι, και να εχει το ΣΘΕΝΟΣ να του κατεβασει το δαχτυλο.
Πιανει? Απολυτα!!!
Βεβαια εγω που το εχω κανει δεν ξαναειδα "δημοσιο αξιωμα.". Ειδα ομως τις αγκαλιες των Ελληνων που -κατα την δικη τους αξιολογηση- υπηρετησα κρατωντας το δικο τους  κεφαλι ψηλα.
Αυτο που μενει καθως το ταξιδι της ζωης προχωραει, δεν ειναι το "καθρεφτη καθεφακι μου ερε ποιος ειμαι εγω", αλλα να μην επιτρεπεται το "πτυειν" στον καθρεφτη που θα βλεπει κανεις μετα.
Ο Παναγιωτης Κανελλοπουλος που ηταν φιλος με τον  πατερα μου, μου ειχε δωσει την εξης συμβουλη ¨Να κανεις εσυ την θεση και οχι η θεση εσενα".

Καθηγητης Ανδρεας Αθηναιος
Β.Α, M.A., MCP, Phd,Post Doc
Univrsity of Pennsylvania
Case Wesytern Reserve University
Lindback Award Teaching Excellence